29 Aralık 2010

Flormar Loose Powder...

Aslında bu ürünü 2 aydır ara ara kullanıp deniyorum,tam olarak karar vermeden yazmak istemedim. Ben aldığımda çok yeni bir ürün olduğunu söylemişlerdi. İnternette ve sitesinde bu pudra ile ilgili ekstra bir bilgi bulamadım.O yüzden sadece kendi gözlemlerimi yazabileceğim.

Öncelikle bu pudrayı hem makyaj üstüne hem makyaj altına sürebiliyoruz.Fondoteni sürmeden önce nemlendiricinin üzerine bu pudrayı ponponuyla sürüp üzerine fondoten sürersek mat bir sonuç elde ediyoruz. Bana uzmanı fondotenden önce sürün dediğinde çok şaşırdım ve pürüzlü durur fondtoen ciltte dedim. Ama öyle olmadı. Fondoten pürüzsüz ve mat duruyor. En parlak fondoten bile. Ben canlı parlak fondotenleri severim ama matlık istediğimde bu pudra imdadıma yetişiyor. Çok beğendim. Fondoten üzerine sürünce de bildiğimiz pudra oluyor.

Bendeki rengi 02. Çok çok beyaz değil.Ama çok koyuda değil. En açık rengi dediler. Ama neden 01 değil bilemiyorum.Diğer renkler oldukça koyuydu.

Makyajda matlıktan hoşlanıyorsanız bu ürünü deneyebilirsiniz. Yada sadece fondoten üzerine parlamayı önleme amaçlı kullanabilirsiniz.Fondoten yerine tek olarak kullanabileceğinizi sanmıyorum.

Hiç yorum yok: