3 Aralık 2010

Rose Wınd -Deo Spray

Bugün arkadaşıma Rosense hediye seti geldi,hemen incelemeye başladık tabi,nedir ne değildir diye:)) İçinde parfümü,el kremi,gül şeklinde sabunu,toniği,birde bendeki deodorantı daha doğrusu deo spreyi vardı. Parfümü çok çok ağır,kullanılabilecek gibi değil :) toniği güzel kokuyor,el kremi hem güzel kokuyor hem yoğun yapıda oldukça iyi, bu deosuda çok güzel kokuyor. Bu deo spreyi canım arkadaşım bana verdi:) Üzerinde ter kokusunu önlemek amaçlı koltuk altına sıkın diyor ama güvenebilir miyim bilmiyorum. Roll on yerine bunu kullanmak iyi olurmu ? Hiç fikrim yok zaten ilk kez görüyorum bu ürünü.Az önce boynuma sıktım ve hafif,gülle çok ilgili olmayan hoş bir kokusu var. Rosense ürünlerinden sadece fondotenini denedim,hiç beğenmedim ama bir arkadaşım tüm ürünleri seviyor.Kremlerini set olarak alıyor. Ben bu ürünün dışında bir ürününü sevebileceğimi sanmıyorum aslında:((

İşte o ürün:))
Görüldüğü gibi oldukça büyük bir ürün. 80 ml.Tanımında gül özlü yumuşak formülü sayesinde ter ve ter kokusuna karşı gün boyu etkin koruma yazıyor....

Bitirince yeniden alacağım ürünler listesine girebileceğini sanmıyorum ama canım arkadaşıma çook teşekkür ediyorum :))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Denemeye değer diyorum ben, çok iyi performans beklenmez belki ama kokusu hoş olduğu için kullanılabilir :)

özge dedi ki...

bir günlük,boynumda hala güzel kokuyor,birgün roll on yerinede deneyip,sonucu göreyim en iyisi:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

kokusu için katlanılabilir.
ne paralr verip aldıgımız kokulu ürünelrde az falso yasamıyoruz.

özge dedi ki...

kova kadını, kesinlikle kayılıyorum...