15 Aralık 2010

Bugünün Makyajı:)

Günlerdir sabah 5 te işe gidip gece 24 gibi evde oluyorum.Berbat durumdayım anlayacağınız. Bu sabah normal saatimde gidince hafif ama ışıltılı bir göz makyajı yapmak istedim. Basit ama ışıltılı oldu:)) Sizinle de paylaşmak istedim.Bakalım nasıl bulacaksınız:))

Ne kadar ışıltılı olduğunu göstermek için yakından bir foto çektim..
Gördüğünüz gibi artık uykusuzluktan göz altlarım ve yüzüm şişmiş durumda :(
Rujun ambalajındaki görüntüsü oldukça mor gibi,ama sürünce saydam ve açık renk duruyor.Rival Young rujların bu özelliğini seviyorum.Nemli görüntüleri oluyor ve  balm gibi az renk veriyor.Bugün arkadaşımda şaşırdı ne kadar açk renk oluyor diye:))

Kullandığım ürünler:


  • Yves Rocher pastel cream eyeshadow : Bu krem farları baz gibi sürüyorum.Mauve Brume bu rengin ismi. Tüm göz kapağıma yayınca hafif pembe yansımalar oldu,üzerinede lila toz far sürdüm:)
  • Rival young diamond eye powder : 02 amethyst bendeki çok açık lila. Bu toz farda oldukça ışıltılı ama krem far üzerine sürünce daha parlak durdu ve toz toz uçuşmadı.
  • Nivea double black waterproof maskara: İlk aldığımda çok sevmiştim,şimdi biraz kurumuş.2 taraflı.Bir tarafı taraklı diğer tarafı fırçalı. 
  • Rival young ruj: 24 -plum diva bu renk,çok seviyorum:)
İş yoğunluğum azalınca daha güzel makyajlarla buradayım:))

5 yorum:

skyf dedi ki...

Pentagrammmmmmmm, çok güzelsin canım. Bu arada ben semaf:) Ayrıca allığın rengi de çok hoş. Yüzünde herhangi bir şey kullandın mı? Kolay gelsin.

özge dedi ki...

semafcım,bu avatarı nerde görsem tanırım:)) çok teşekkürler canım.Dior Nude fondoten kullandım.....

itsbea dedi ki...

özgecim çok güzelmişsin gerçektenn maşallah..

neyim.var.neyim.yok.satıyorum dedi ki...

vay vay vay çok güzelmişsin canım cidden sen ya maşaşllahh

özge dedi ki...

itsbeacım,elifcim çok teşekkür ediyorum ikinizede.
itsbeacım seni göremedim henüz eminim sende güzelsindir:))
elifcim seni gördüm sende az değilsinnn:)