1 Temmuz 2012

Bakalım neler bitmiş..

La Roche Posay Effaclar Tonik: İçinde micro soyucular bulunan bir tonik. Çok çok beğendim. Effaclar serisi yağlı ciltler için önerilsede normal ciltlerinde bence dönem dönem bu tarz ürünlere ihtiyacı oluyor. Elimde her zaman 2 tonik bulunduruyorum.Biri bu ürün gibi arındırıcı tonik diğeri ise daha soft bir tonik oluyor. İçindeki soyucuları hissetmiyorsunuz cildinizin arındığını hissediyorsunuz. Tekrar tekrar alabileceğim bir tonik. 

Bioderma Hydrabio Lıght : Biodermanın bazı ürünlerini severek kullanıyorum. Bu seriyi denemem için Bioderma alışverişimde verilmişti. İyiki denemişim,zaten lıght kremler bana yeterli gelmiyorlar. Yine aynısı oldu.Su gibi akışkan bir nemlendirici. Orijınal boyunu almayı düşünmüyorum tabiki. 

Duru Baby Sabun: Bu sabun özellikle alınmış bir ürün değil. Eve gittiğim zamanlarda babam stoğunda bulunan şampuan-sabun-vücut losyonu gibi ürünlerden mutlaka valizime atar:) Buda öyle bir sabun duş jeli öncesinde kullanıp bitirdim:) Bebek sabunu olduğundan çok doğal.

Nuxe El ve Tırnak Kremi : Kokusu çok tuhaf ve baskın geldi bana. Yoğunluğu çok güzel, gayet güzel nem veriyor ellere. Kokusundan dolayı büyük boyunu almayı düşünmüyorum.


Duru Gourme Mangolu Dondurma : Bu sabun çeşitleri arasında en sevdiğim mangolu olan. Yine babamdan gelen ganimetlerden. Muhteşem kokusuna rağmen tek kötü yanı çabucak erimesi,şeklinin değişmesi. 

Bioderma White Objective : Cildi aydınlatan gündüz kremi. Aydınlık veren seride nuxe kullanıyorum. Bu ürünüde çok merak ediyordum.Nuxeler bitince alayım istiyordum. Denedim ve beğenmedim. Sabah sürüp üzerine makyaj yapmak istediğim yapış yapış bir his verdi, Tabi beğenenide çokmuş. Hatta Nuxe ten daha çok satılıyormuş. Bu his beni bağlamaz derseniz alın:)

Lancome Yüz ve Göz Makyaj Temizleyici: Güzelbir ürün  değil,ne makyajı çıkarıyor ne yapısı güzel. Onca paraya kesinlikle değmez. Zaten böyle bir üründe ilk önce gerçekten temizliyor mu diye bakıyoruz temizlemiyorsa neden alalım öyle değil mi:(

GÜZEL PAZARLAR..


7 yorum:

kozmetik bir aşktır :D dedi ki...

daha çok ürün bitirmen dileğiyle :)
çekilişime beklerim
http://blackbutterfly-busraaaa.blogspot.com/

darkchocolatebrown dedi ki...

soyucu ürünler göz bebeğim şu ara:) ben de deneyeceğim effacları.

*ssdesignbutik dedi ki...

ne güzel bitiriyor hatun bende kararlıyım akşam bi sepet yapıp bitirilecekler diye ayırıcam bu arada kuzum tshirt tek kalmıştı eğer varsa bakıcam alırım sana da :)

özge dedi ki...

kozmetikaşktır,inşallah canım,bitirelimki yenileri gelsin:)

neslihancım, beğeneceğine eminim.

ssdesign,evet ayır canım bitir sonrada,yerim seni yaaaa çok teşekkür ederim canım,düşünmen yeterli,butiklerde sınırlı sayıda oluyor herşey:)

kitap eylemcisi dedi ki...

ne zamandır takip edemiyorum bitenleri diye üzülüyordum:))sonunda yeniden buralardayım ben de ve sonrak hafta için gün saymaya başladım bile:))

sevda s. dedi ki...

Effaclar toniği ben de çok sevdim, benimki de bitti :(
Yine bir dolu şey bitirmişsin, yenileri gelsin o zaman :)

özge dedi ki...

eylemcim,olmazki ama ben yazıyorum yazıyorum sen yoksun valla :) şaka bir yana sen iste hep yazayım:)

sevdacım,yenilerinin gelmesi çok küsel oluyor dimi:)