22 Temmuz 2012

Bugünün Makyajı..

Biliyorum uzun zamandır bu başlığı ihmal ediyorum, bunda koşturarak evden çıkmamın etkisi büyük. Birde kahküllerim tabiki. Normalde bir saç modelini yaptırırım ( kesim,kahkül vs. ) hemen sıkılırım. Fakat kahküllerimden uzun bir dönem sıkılmadım tekrar tekrar kestirdim.Kahkülümle makyajın ne ilgisi var derseniz fotoğraflarda sadece saçım çıkıyor ve makyaj geri planda kalıyor. Bu yüzden içimden gelmedi makyaj fotosu eklemek. Şimdi ise saçlarımı kestirdim, bu foto son uzun saçlı halim.Gerçi topuz olduğu için fark edilmiyor.










Kullandığım ürünler;

Estee Lauder Double Wear Fondoten - Lancome Effacernes Concealer - Estee Lauder Double Wear Concealer

Tıme Balm Makyaj Bazı




Maybellıne Color Tattoo Farlar

Inglot Far Bazı - Flormar Kaş Farı - Clinique Hıght Impact Maskara


The Balm Mary Lou - Flormar Allık

Yves Rocher Dudak Kalemi - Loreal Ruj






Bu post bir başlangıç olur belkide günün makyajı başlığına geri dönebilirim:)

Çekilişime katılmadıysanız buradan  katılabilirsiniz..

19 yorum:

GüzelGül dedi ki...

bu estee lauderin camouflageli fondetönü var onu aldim kullanmak icin ve cok memnun kaldim. Makyajda cok güzel olmus canim :)


Mein Blog/Blogum

BÜTÜ dedi ki...

makyaj bazları şahane gözüküyor .. makyaj çok yakışmış tatlım :)

Bir Minik Bir Minnoş dedi ki...

Çok güzel olmuşsun canım gözlerine bayıldım ! Bencede bunların devamı gelmeli :)

Sevgilerle ..

cecilia dedi ki...

saç rengini koyulttun heralde, kahkül ve koyu saç çok yakışmış sana öncelikle, makyaja da dicek yok herzamanki gibi enfes olmuş..

Adsız dedi ki...

özge saç modelin çoook yakışmış.Kahkülü bırakma sakın :)

özge dedi ki...

güzelgül,estee fondotenlerin yapıları güzel oluyor,teşekkür ederim:)

bütücüm,çok teşekkürler beğenmene sevindim:)

rimelli kız, sağol tatlım,inşallah eskisi gibi devamı gelir:)

cecilia,saç rengimi kendi rengine döndürdüm canım,beğenmene sevindim bir süredir yorumlarda göremiyordum seni:)

Unknown dedi ki...

Kahküle bayıldım ben :) makyajın tonları cildinde çok doğal durmuş, özellikle rujun gözlerin ile uyumu süper tatlım :)

seyr-i kitap dedi ki...

gözdecim çok güzel bir makyaj olmuş çok özlemiştik makyaj fotolarını devamını bekliyoruz:)

Tipik yasemin dedi ki...

:) çok güzel olmuş makyajın :) saçların ve rengi çok yakışmış :D

Özlemin renkli dünyası dedi ki...

ÇOOOK HOŞ OLMUŞSUN...

özge dedi ki...

shaynam,çok teşekkür ederim, saçlarımı kestirdiğim için kahkülü bırakıyorum maalesef canım:(

betwün us, beğenmene sevindim canımçok sağol:)

katre-i matem,teşekkürler canım, bu yorumlardan sonra sıklaştırıcam artık :)

şizicim,teşekkür ederim, öpüyorum..

özlemcim,o senin güzelliğin :)

Kepslok dedi ki...

kahkül süper!saç rengini de çok beğendim eskiye göre daha koyu olması makyajını daha da ön plana çıkarmış sanki...

a dedi ki...

çok sade ve güzel bir makyaj olmuş rujuna da ayrıca bayıldım :)
ben de beklerim bloguma, sevgiler..
http://rosaygrismoda.blogspot.com/

ElaSel dedi ki...

Saçların ve makyajın çok güzel olmuş gerçekten=)))

itsbea dedi ki...

her zamanki gibi güzel olmus cnm makyajın=)seni gördüğüme sevindim:)

özge dedi ki...

kepslok,evet canım sarı saç makyajı yutuyor biraz :)teşekkürler canımcım.

rosa,teşekkür ederim:)

elaselcim,çok teşekkür ederim,beğenmene sevindim:)

itsbeacım,çok sağol,bak diyordun yok yok diye makyaj postu:)

Seda Maç dedi ki...

çok hoş çok sade bir makyaj olmuş süper keşke banada yakışsa şu ton rujlar :( :*

özge dedi ki...

rococosh,çok teşekürler canım,sanada yakışır neden yakışmasın, gerçi sana kırmızı o kadar çok yakışıyorki başka renge gerek yok:)

sevda s. dedi ki...

Kahküllüde kahkülsüz de çok güzelsin canım, makyajın da her zamanki gibi... Yani çok güzel :)