8 Temmuz 2012

Bitenler,çöpe gidenler..

Bu hafta çöpe giden ürünlerimde oldu. Hepsi de gerçekten çöpe gitmesi gerek ürünlerdi. Bakalım neler bitmiş,neler çöpe gitmiş..



Oriflame Stick far : Rengi çok güzel sedefli bir kahve.Yapısını sevmedim hemen çizgi çizgi oluyordu ve ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum:) Artık kayır gelmeyeceğini düşündüğüm için çöpe gitti.

Rımmel Köpük Far: Bu farında rengi çok güzel. Oldukça kullandım fotodan da belli oluyor. Fakat artık sürdüğümde göz kapaklarımda hafif yanma oluyor, bozulduğuna karar verdim. Bu arada kesinlikle göz kapağında birikme,çizgi çizgi olma gibi bir sorun yaratmıyor.

Shıseıdo Dudak Dolgunlaştırıcı: Diğer kullandığım milyon tane dolgunlaştırıcıya göre daha başarılı olsa da yinede çok işe yaramayan bir ürün. Fiyatının 80 küsü tl olduğunu düşünürsek al-ma-yın derim..

 Lux Diskler: Bu pamukları sevmiyorum,büyük petekleri var ve kullanırken hemen dağılıyor. Fakat Rossmann,Watsons,Gratis gibi bir yere gidemediysem mecburen alıyorum.

Dermologica Skin Prep Scrub: Bu paketi 2 kez kullandım. Çok beğendim.Şuan Nuxe kullanıyorum bitince büyük ihtimalle bu ürüne geçiş yapacağım. 

Bıoderma Sensibio H2O: Orjınal boylarını kullandığım çok başarılı bir ürün. Zaten beğenende çok fazla. Yıkama Jeli öncesi pamukla siliyorum cildimi. 


Avon Pudra Fırçası : Oldukça uzun zamandır bende olan bir fırça. Avonun tek işe yarayan fırçası. Pudrayı fondoten üzerine çok hafif geçmek isterseniz deneyebilirsiniz.

Oriflame Fondoten Fırçası: Bu markadan ilk fondoten fırçası almıştım çok beğendiğim için diğer fırçalarını da aldım onlar kesinlikle çok kötü. Her ne kadar fondoten fırçası başarılı olsa da eskidi tabiki.

HERKESE GÜZEL PAZARLAR..









4 yorum:

Yelda dedi ki...

Ozge'cim bayılıyorum senin bu bitenler yazılarına:) Sensibio h2o'yu ben de çok severek kullanıyorum:)

ESRA dedi ki...

biodermayı denemek istiyorum...;)
http://editorist1783.blogspot.com/2012/07/tekne-keyfi.html

sevda s. dedi ki...

Ne güzel şeyler bitirmişsin yine canım :)

Adsız dedi ki...

dudak dolgunlastirici kulaga cok hos geliyor, sanirim en etkilisi botox yaptirmak olur, oda bazi ürünlerde cok tuhaf gözüktügü icin insan korkuyor patlamis dudak gibi olur diye ; )