2 Temmuz 2012

Yves Rocher Matlaştırıcı Maske..

Cilt Bakım ürünlerini yazmayı hep unutuyorum,halbuki birçok ürün kullanıyorum. Bu maskede bitmek üzere ve yeni aklıma geliyor:) Yves Rocher maskeleri seviyorum çok çok mucizeler yaratmasalarda görevlerini yapıyorlar.Matlaştırıcı maskeyi 2 haftada bir kullanıyorum.Yağlı ciltler daha sık kullanmalı tabiki. 

Yapısı çok akışkan olmasına rağmen,sürüldüğü anda kurumaya başlıyor ve cilt geriliyor. Ben kalın bir tabaka şeklinde uyguluyorum ve 5 dakika bekletip ılık su ile duruluyorum. Cildımdeki arınmayı hemen görüyorum. Hemen bol miktarda nemlendirici sürüyorum ki cildim kuru pul pul olmasın. Çünkü gerçekten cildi çok kurutuyor bu maske. 

Böyle açık yeşil bir maske. Yağlı,karma,normal ciltler için uygun bence. Sadece yağlı ciltler sıksık karma ve normal ciltler 2 haftada bir uygularsa cildin aşırı kuruması engellenmiş olur. Cildinizi arındırmak,matlaştırmak istiyorsanız fiyatı uygun bir maske. Miktarı 75 ml..

Diğer Yves Rocher Maske yorumlarıma buradan ve buradan bakabilirsiniz.

SEVGİLER..

Hiç yorum yok: