28 Kasım 2010

Pazar günü cilt bakımı...

Bu pazar hazır evde miskinlik yaparken cildime de bakmak istedim. Haftaiçide maskelerimi uyguluyorum ama pazar cilt bakımı daha bir keyifli oluyor. Yves Rocherın ürünlerini çok sevdiğimi her fırsatta dile getiriyorum zaten. Bugünde gözenekleri temizleyen ve küçülten maskesini uyguladım. Gözeneklerim gerçekten temizleniyor,fakat hiç bir üründe küçüldüğünü görmediğim gibi henüz bu üründe de görmedim. Zaten bir üründen her şeyi beklemek imkansız. bende bu üründen sadece gözeneklerimi temizlemesini bekliyorum:))) Diğer maskemde olduğu gibi bu maskemde bir önceki ambalajında. Yani şuan almak isterseniz değişti kabı.Yine yeşil tonlarında olduğu için hemen anlarsınız zaten aynısı olduğunu:)) 

Tam adı : Bıospecıfıc masque - peel of - gözenekleri sıkılaştıran maske
Cildi ölü hücrelerden arındırmak için kullanıldığı için yağlı ve karma ciltlere uygun bir maske. Ben ince bir tabaka şeklinde sürüp 15 dakika bekletiyorum. Sonrada soyuyorum. Bu maske soyularak temizleniyor jelatin gibi:)) Soyduktan sonra kalıntılar içinde gözenekli süngerlerden kullanıyorum. Yine Yves Rocherdan aldığım süngerlerle.
Benim yorumlarım böyle,markanın kendi yorumu için   tık tık

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yves rocher'ye kaç kere girdim, nedense bir şey almadan çıktım. Daha önce kullanmadığım için önyargılıyım sanırım:/

özge dedi ki...

birgünlük, bende seneler önce içeri girip girmemekte kararsız kalmıştım ürünleri bilmediğim için.İyimidir kötümüdür emin olamamıştım. Bir kez gittim ve yıllardır alıyorum sürekli birşeyler.Makyaj ürünlerinide ayrı bir seviyorum.Bence sende tester falan isteyerek deneyebilirsin canım..