23 Kasım 2010

Bitirdim:)

Yine gün bitmek üzere ve ben yeni yazabiliyorum:) Çalıştığım için her günün yazısı akşamları yazılıyor:)) Ama napalım böylede idare ediyorum işte:)))
Bu kadar ürün kullanınca bitenlerde çok oluyor tabi:) Sıksık bitirdim başlığını görebileceksiniz. Ciltti,vücuttu,makyajdı derken sürekli ürünleri tüketiyorum. Birde bazı ürünleri bir çok kişiye göre daha çabuk tüketiyorum sanki, özellikle cilt temizleme ürünlerini sanki yiyorum,durum böyle olunca da sürekli stokluyorum ki bir gün gelipte tükenmesinler:))
İşte sonu gelenler tablosu:)
Bu resmi özellikle tek olarak çektim
Çünkü bu simli jel eyelıner süper bir ürün. Pastelin bütün jel eyelınerlarını seviyorum. Bunuda o kadar çok kullandım ki artık sonu geldi. Özellikle siyah kalemlerin üzerine sürünce süper oluyor. 


Ürünlerin artı ve eksilerine gelince:

  1. Nıvea  arındırıcı temizleme jeli : Aslında yağlı ciltler için,ama bende kullandım:) Oldukça güzel arındırıyor makyajı,içinde çok minik kürecikler var böylece daha iyi arındığını hissediyorum cildimin.
  2. Isana asetonsuz oje çıkarıcı: Son zamanlarda sürekli asetonsuz oje çıkarıcıları tercih ediyorum,daha beyaz yapıyorlar tırnakları ve ojeyi çıkarırken kenarlarda kalıntıların kalmasını,koyu renk ojelerde tırnak etlerine doğru ojenin yayılmasını önlüyorlar.Isanada tekrar tekrar alabileceğim ürünler listesinde kendine yer buldu:)
  3. Neutrogena göz makyaj temizleyicisi: Çok eskiden bir kez kullanmıştım ve çok yağlı gelmişti. 2 fazlı çalkalayarak kullanılıyor ama çalkalasam bile yağlı hissini bırakıyor. Bir daha almama kararı almıştım,geçen ay hediye gelince yeni bir şans vermek istedim. Bir kez daha denedim ama bu seferde rimeli çıkarmadığına karar verdim:)Sonuç olarak seveni çok olsa da bende aldığı not '' 0 ''.
  4. Aven 50 spf nemlendirici ve güneş kremi: Beyaz tenli olduğumdan yaz kış fondöten altına bu tarz ürünler sürüyorum. Bu ürün hem iyi nemlendiriyor hemde iyi koruyor. Artı olarak üzerine pudra-fondöten sürdüğünüzde sorun olmuyor,bir numara!
  5. Pastel simli jel eyelıner: Tüm renklerini ayrı ayrı seviyorum. Bu pembe 151 numara. Sürdükten sonra dökülme olmuyor,renginide çok iyi belli ediyor,gözlerime de dokunmuyor. 4x4:)
  6. Elidor ışıltı veren şampuan: Çoktandır Elidor kullanmamıştım,bir tesadüf sonucu aldım ve çoook beğendim. Hatta stoklu almıştım.Şuan John Frida kullanıyorum ama o bitince tekrar stoktan bu şampuanı kullanıcam:)
  7. Pamuklar: O kadar  çok pamuk tüketiyorum ki! Bazen disk bazen bu tarz hiç fark etmiyor. Lilibe pamuğu Rossmandan alıyorum,beğeniyorum,bazı pamukların içinde minik pürüzler oluyor o tarz pamukları sevmiyorum:(
İşte benim bu aralar bitirdiğim ürünler. Siz  en çok hangi ürünleri tüketiyorsunuz?


2 yorum:

Adsız dedi ki...

gözün aydın özge:))
neutrogena bence orta halli bir temizleyici.olayle tanıştıktan sonra boşuna kullanmışım diyorum

özge dedi ki...

teşekkürler shaynam:) evet bende olayden gayet memnunum..