20 Kasım 2010

Bugünün Makyajı:)

Bu sabah işe giderken (hergün olduğu gibi) çabucak bir makyaj yaptım. Farımı kahve tonlarında seçince rujda nude seçildi.Lens kullanmadığım günlerde kahve tonlarını seviyorum,yeşile yakıştığını düşünüyorum:) 
İşte kullandığım far ve ruj. Far Deborah.Bayılıyorum bu markaya.Farlarına,glosslarına,rujlarına:) Bu üçlü farların bazı renkleri mevcut bende ama bütünnn renklerinde gözüm var. Islak kuru sürebiliyorum. Genellikle fırçamı nemlendirip sürüyorum daha parlak duruyor. Bu makyajımda kahve ve bej tonunu kullandım,sağdaki rengi kullanmadım. Beğenenler için hemen adını veriyim. 09-Peach Passıon...
Ruj ise Flormar supershıne serisinden 524 numara. Koyu göz makyajları için biçilmiş kaftan. Sürümü,duruşu,rengi çok hoşuma gidiyor. 

Buda gözlerimdeki duruşu:)
Rujun duruşu:)
Sanırım bu rujun hem nemli hemde ışıltısız duruşunu seviyorum ben:)


Siz nasıl buldunuz?

13 yorum:

neyim.var.neyim.yok.satıyorum dedi ki...

Canım çok hoş olmuşsun ama özelliklede lensini çok beğendim. Markası nedir. Gerçek gözün gibi çok doğal durmuş.

özge dedi ki...

elifcim çok teşekkür ederim:)
zaten kendi gözüm:) lenslerim mavi renk. bugün lens takmamıştım:)beğenmene sevindim:)

BeautyRules dedi ki...

Bu kadar güzel gözleri olan niye lens takar:) İnsan illa bir değişiklik istiyor dimi? Bu deborah ürünlerini hiç incelemedim güzel değildir diye ama palette çok hoş renkler varmış. Hele ruja bayıldım onu kesinlikle alıyorum. Fiyatları ne kadar Özgecim?

özge dedi ki...

nilcan güzel sözlerin için çok teşekkür ederim,o senin güzelliğin:) bende mavi gözleri çok seviyorum işte:) palet 35 tl civarı,ruj ise 11tl tabi aldığın yere göre ufak farklar olabilir.

skyf dedi ki...

Özgecim gözlerin çok güzelmiş. Dumanlı makyajları sabırsızlıkla bekliyorum. Ayrıca bu far da çok güzel olmuş. Anladığım kadarıyla tenin çok açık. Bu far ve göz kombinasyonuna pembe alt tonlu kahverengi ruj da çok güzel dururdu, bence. Kullandığın da güzel bir nude renk.Çok öptüm.

özge dedi ki...

skyfcim çok teşekkür ederim,beğenmene sevindim:) dumalı makyajları çok seviyorum.yakında oda gelicek.ten rengim çok açık,bahsettiğin ruju anladım,haklısın oda güzel olur:))

archi dedi ki...

özgeee cnmm uğurlu olsun blog un:)
makyajını çoook beğendimmm tek bir yanın vurgulandığı makyajları çok beğeniyorum:)üstelik gözlerine çok yakışmış :)

123 dedi ki...

Canım bayildim maşallah nekadar güzel gözlerin var rujun numarasını hemen alicam ben bayiliyorum böyle doğal tonlara (mehtapgamze)

özge dedi ki...

archicim teşekkürler iyi dileklerin için:) bende göz yada dudak vurgusunu seviyorum:)

mhtpcım o senin güzelliğin:)

itsbea dedi ki...

özgecim yazmaya başlamana sevindim hayırlı olsun tekrardan..cnm gözlerinin rengi harika zaten lense fln hiç gerek yok,bu gözlere her renk far yakışır zaten ama bende smokey ı merak ettim bu göz rengiyle:)

özge dedi ki...

itsbeacım teşekkür ederim:) lens olayım biraz farklı benim,gözlük kullanıyorum.daha doğrusu kullanmıyorum:)lens takıyorum. mavi gözleride çok sevdiğim için mavi lens takıyorum genelde,bazen gri falanda takıyorum. ilerleyen günlerde smokey şart oldu :)

neyim.var.neyim.yok.satıyorum dedi ki...

ben lens takmadıgım zamanlarda yazdıgın yazıyı nasıl lens kullandığım zaman diye okuduysam artık. Çok güzel cidden gözlerin maşşalah. Bizde para veriyoruz işte böyle olsun diye. Nazar değmesin:)

özge dedi ki...

elifcim tahmin ettim öyle okuduğunu:) herkes sanırım kendinde olmayanı istiyor:)İltifatın için çok teşekkür ederim:)