25 Kasım 2010

The Body Shop....

Hep makyaj üzerine yazdım,bugün cilt ürünlerine yer vermek istiyordum. Fakat The body shop yine sezon balmlarını getirmiş.Hemde 2 al 1 öde. Süper bir fırsat.Kısa sürede tükeneceğini düşündüğüm için hemen ekledim. Geçen yılda 2 tane almıştım. Şeftali ve cranberry. Bu yılsa sadece vanilyalıyı tercih edip ikisini de vanilyalım aldım,doymadım vanilyaya:)) Bir çok markanın balmını seviyorum fakat tbs nin yeri ayrı:))

İşte benim aldığım vanilyalar:))
 Kutularının metal olmalarına bayılıyorum:)
Dudağımdaki duruşu,hepsi saydam olsalarda yinede hafif renk verdikleri için swatchlamak istedim....
Kısacası çok karlı bir alışveriş oldu.Bu arada fiyatı 12,90. Bu fiyata 2 al 1 ödeden yaralanıp 2 tane alıyorsunuz:))

6 yorum:

gsemmm dedi ki...

Harika bi kokusu var gerçekten..

özge dedi ki...

geçen yıl sezondan aldıklarımda çok güzel ama bu bir başka..

meltem dedi ki...

güle güle kullan canım, benim de gözüm var bunlarda. kokusu şahane=) ama benim dudaklarım oldukça kuru, nemlendirmesi nasıl acaba?

özge dedi ki...

meltemcim,bence dudak balmları arasında en iyileri tbs nin. Benimde çok kuru dudaklarım,birde sürekli ruja alıştırdığım için hemen kuruyor,Evde,gece yatmadan önce sürekli balm sürüyorum.niveada güzel ama bence bunlardan edinmelisin:)

meltem dedi ki...

süper o zaman, 2 al 1 öde bitmeden yarın gidip hemen almalıyım=) cevap için sağol özgecim=)

özge dedi ki...

rica ederim canım,kasa önünde satılıyorlar:))