21 Kasım 2010

Flormardan yeni bir renk:)

Renkli rimelleri çok seviyorum,yeşil,mavi,mürdüm ....
Daha önce Flormar X5 maskaranın bronzu alıp hiç beğenmemiştim,rengini belli etmeyip siyah gibi duruyordu.Arkadaşımda yeşilini almıştı fakat yeşille uzaktan yakından ilgisi yoktu :) Bu rengi görünce vuruldum.Rengini belli etmezse diye bir endişe yaşadım tabiki. Sonra bu rengin yeni çıktığını renklerin çok belirgin olduğunu öğrendim. Ve yeşilini kaptım hemen:)
Diğer yeni renkleri: kahve rengi ( oldukça belirgin) ve mavi. Mavi diğer mavilerden farklı bana Dior show saks mavisini anımsattı. Onun kadar yoğun görünüyordu.Almak isteyenlerin olabileceğini düşündüm ve hemen sizlere sundum:))

işte söz konusu rimelin kirpiklerdeki duruşu:

Ve budaaa rimelin ta kendisi:)
 Ben çok beğendim,fiyatına göre performansıda oldukça güzel, bakalım siz beğenicekmisiniz:)))

9 yorum:

itsbea dedi ki...

çok güzel durmuş renginide vermiş.She marka deneme amaçlı mavi rimel almıştım hiiç renk vermedi aldığım gibi çöpe attım zaten,alix avien aldım sonra saks mavisi,ondan memnunum baya blogumdada anlatmayı düşünüyorum zaten.flormarada bakıcam şimdi merak ettim yeşil ve kahveyi..

fashion house by zeto dedi ki...

Yaaa süpermiş çok beğendim.Renkli olan herşeye zaten bir zaafım var:)Hemen alıcam bende:)

özge dedi ki...

itsbeacım sanırım kahveyi bende alıcam sanırım:)

zeynepcim tam senlik,cıvıl cıvıl:)

neyim.var.neyim.yok.satıyorum dedi ki...

Bende sadece oriflamenın ve pastelin renkli rimellerini kullandım ama hiç renk vermiyorlar ikiside bunu bende deniycem.

özge dedi ki...

elifcim dene derim,ben genelde bourjois renkli rimellerden memnunum renklerini çok güzel veriyorlar,bunuda çok beğendim:)

gamze dedi ki...

güle güle kullan, cok guzel durmus! ben de mavisini merak ediyorum acıkcası. Yolum duserse flormar kioskuna, inceliyim bi.(alerji falan yapmadı dimi ozge?)
:-*

özge dedi ki...

gamzecim maviside çok çok güzeldi,yok canım alerji yapmadı..

Junkhead dedi ki...

Aaa ben bunu görmemişim!Flormar renkli rimel çıkarmış haberim yok peeh :) Ben de böyle rengini güzel veren renkli rimel bulamadım gitti,Beyu denedim She denedim zamanında Maybelline'in çift taraflılarından denedim ama istediğim gibi belli olmadı hiç birinin rengi de.2 kere mor almıştım,bi de She'den mavi rimel,ama kanımca senin gibi sarışınlarda daha belli ediyo renkli rimel kendini:)Benim kirpiklerim koyu renk olduğu için mi renk tam anlaşılmıyor acaba diyorum ya:( Bakıcam mutlaka ben de bu Flormarlara :D

özge dedi ki...

Adaşım merak etme bazı renkli rimeller bendede belli olmuyor,sarışınlıktan değil aslında. bazıları gerçekten boşuna alınmış oluyor. bendede çok oldu işe yaramayan renkli rimel:)