26 Kasım 2010

Birazda Cilt Bakımı :))

Cildiniz kuruysa yada benimki gibi karmaysa bol neme ihtiyacı var demektir:) Benim alnım yanaklarım çok kuru ve hassastır. Çok yoğun nem veren nemlendirici kullanırsam cildim bozuluyor,dokunuyor cildime, jel kıvamlı yada lıght ürünler kullandığımda ise cildimin ihtiyacı olan nemi vermiyor. Benimde kurtuluş noktam nem maskeleri... Haftada 2 kez nem maskesi kullanmak sorunumu çözüp,cildimi rahatlatıyor.Daha önce shiseido kullandım fakat hiç işime yaramadı diyebilirim,hatta nerdeyse nem maskelerinden soğuyacaktım sayesinde:)) Uzun süredir Yves Rocher kullanıyorum,çok memnunum. 
İşte kurtarıcı nem maskem:
 Yves Rocher Bıo Specıfıc - Les Masques - SOS Yoğun Nem Maskesi :)) Kalın bir tabaka şeklinde göz altları hariç tüm yüze sürüp 5 dakika bekliyorum. Zaten cilt emiyor.Eğer hala emmediyse bir peçeteyle fazlalık kısmını siliyorum. Haftada 2 kez kullanıyorum ama tavsiye edilen 1 kez. Uzmanlarıda 2 kez kullanmam gerektiğini söyledi. Yeterli oluyor bana. 


Bu arada ambalajı değişti bu maskelerin. Nem maskem eski ambalaj. Fakat yeni seride de kapak mavi. 


Bunlar benim maske ile ilgili tecrübelerimdi:) Birde markanın kendi yorumuna göz atmak isterseniz TIK TIK


Hiç yorum yok: