29 Temmuz 2012

bitirdiklerim..

Dün doğum günüm olması hatta bugünde dışarıda kutlamaya devam edecek olmam,haftanın biten ürünlerini yazmama engel olamadı. Bakalım neler bitmiş;

Duru Gourme Vişneli Tart Duş Jeli : Kokusu süper,durunun bütün çeşitlerini seviyorum ben,bir dönem ''şımart kendini '' vardı ve ben sürekli bulunduruyordum onu. Büyük boy olduğu için bitmek bilmedi ve bir süredir bitenler yazımda duş jeli yoktu. 

Benri Kare Pamuklar. Tek kelimeyle bayılıyorum.İçinde 80 adet var. Oldukça kalın ve makyajı temizlerken parçalanmıyor. Kenarlarıda dikişli. Yenisine geçtim tabiki. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Mad Dolum Parfüm: Artık biliyorsunuz,defalarca yazdım başarılı buluyorum. 

Rexona Deo : Aslında önceden roll on olarak rexona,deo olarak nıvea tercih ediyordum. Bu yıl Rexona deolarıda başarılı bulmaya başladım.Sanırım yeni çıkan seriler başarılı. Siyahlarda kesinlikle leke bırakmıyor,çok sevdim,şuan yazıları mor olanı kullanıyorum.Onun kokusu bundan daha güzel..

Avene Cleanance Yüz Yıkama Jeli : Yağlı ciltler için yüz yıkama jeli. Tester olduğu için açıkçası çok fazla deneyemedim. Bıodermanın yağlı ciltler için olan jeli ile karşılaştırırsam bioderma çok başarılı. Bununla yıkadığımda ferahlık hissetmedim ve makyajı çıkarma performansıda iyi gelmedi bana.

Syoss Saç Kremi: Daha önce şampuanını bitrimiştim ve nefret ettiğimden bahsetmiştim. Şampuanı kullanırken kötü olanın şampuan olduğunu düşünmüştüm. Saç kremini kullanabilirim demiştim. Fakat saç kremide kötüymüş. Banyoda durdu bir süre,çöpe gitti.










9 yorum:

özge dedi ki...

heeeeyyy tatlı adaşım!!! bu ürünlerden duş jelini kullanıyorum ben de çok memnunum... diğerlerini de dikkatle inceleyip deneriz sanırım...
Doğum gününü bikez daha kutlarım bebişim... ve o tatlı yanakları sıkıp kocaman öpücüklere boğarım seni... mucuuuukkkk mucuuuuuk. :*

özge dedi ki...

özgecim,hangi şehirdesin bilmiyorum ama ankaradaysan mad parfümü dene derim,bende birkez daha teşekkür ederim ozaman,öperim:)

Unknown dedi ki...

Canım mutlu nıce yıllar öncelıkle:)
Syossdan kımsenın memnun oldugunu duymadım gerçektende.

Yelda dedi ki...

Ozge'cim dogum gunun kutlu olsun nice mutlu senelere:)

özge dedi ki...

mervecim,teşekkür ederim,evet ya birçok kişi beğenmiyor iyiki stoklamamışım..

yeldacım,çok sağol tatlım:)

Unknown dedi ki...

özgee doğum günün kutlu olsun, iyi ki doğmuşsun :*

benri kare pamukları ben de çok sevdim 3'ye geçtim ben de <3 yuvarlakları güzel değil ama. :/

özge dedi ki...

dofacım çok teşekkürler birtanem, yuvarlakların küçük olanlarını seviyorum büyük olanlarda kareyi tek geçerrim:)

sevda s. dedi ki...

Canım ben de Syoss Şampuanı sevmedim, hayay nefret ettim. Saç Kremi duruyor dolapta daha denemedim ama aynı senin gibi düşünüyordum, ne kadar kötü olabilir ki diye??? Demek çok kötü :(

özge dedi ki...

sevdacım,krem dedim ama çok beter çıktı, onu sürüp duruladıktan sonra yağlı kalıyor saçlar resmen ..