27 Ağustos 2013

Max Factor Colour Elıxır Pen Stıck

Herkese Günaydın,

Uzun zamandır Max Factor ürünü almıyordum. Oysa ilk makyaja başladığım dönemler en favori markalarımdan biriydi. Her ürününü kullandım diyebilirim. Kalem rujları seviyorum tabi her markanın çıkardığı kalem rujun yapısı farklı oluyor. Bu tam bir ruj. Sürdiğiniz anda rengini veriyor. Oldukça kalıcı. 

 VIBRANT PINK-15

Gorüldüğü üzere çok mat yapıda değil nem veriyor fakat yoğun yapısından dolayı diğer markalarınki gibi gloss tarzında durmuyor bildiğimiz ruj sürmüş gibi oluyoruz. 

Çok çok beğendiğim bir ürün oldu normal fiyatı 38 tl idi ben indirimden almıştım. 2 renk daha beğenmiştim keşke onları da alsaymışım diyorum. 

Mutlaka deneyin diyebileceğim ürünlerden..

SEVGİLER ..



4 yorum:

Unknown dedi ki...

Kesinlikle denemek istediğim bir ürün :)

Unknown dedi ki...

yapısı çok güzelmiş ama Max Factor un TR deki fiyat politikasını protesto ediyorum bariz kazıklanıyoruz.. :/

itsbea dedi ki...

renk ysl operayada benziyor sanki biraz=)çok güzelmis gerçekten bitene kadar hiç sıkılmadan kullan insallah:)

özge dedi ki...

zuhal,her rengini dene derim:)

ceyda,zaten bu yüzden bende indirimde aldım yoksa bu markaya 40 tl vermem haklısın..

itsbeacım,nasılda tanıyorsun beni,umarım sıkılmam:))