17 Ağustos 2013

ne okudum..

Bu ismi çok sevdiğimi bilenler vardır mutlaka.Önceki kitabına yazdığım yorumlardan. Hem sindire sindire hemde bakalım daha neler var öğrenmem gereken diyerek okuduğum bir kitap. Tabi sevmeyende vardır fakat ben olumlama yapmaya inanan biriyim. Tabiki her anlattığını uygulamaya geçirmek zor alışmışız bazı şeylere fakat zamanla oturtmaya çalışmak gerekli diye düşünüyorum. Yine çok şey öğrendiğim bir kitap.Bilgilerini kendine yada sadece danışanlarına saklamayıp kitap haline dönüştürdüğü için çok teşekkür ediyorum..

SEVGİLER..

3 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

olumlamaya bende inanıyorum iyi seyler dusunursek basımıza geleceğini dusunuyorum kitabın ismi de cok manalıymıs okumam lazım kesinlikle:)

Adsız dedi ki...

işte bu güzel yorumlarından sonra alınıp okunası bir kitap diyorum.

özge dedi ki...

biricit,kesinlikle:)

renkli masallar,mutlaka oku derim pişman olmayacaksın:)