14 Ağustos 2013

Ne Okudum..




Zaten olaylar arasında bağlantıyı anında kuran biriyim Sherlock okuyunca daha da hızlanıyorum bu konuda. Her zamanki gibi enfes. Belki ben çok sevdiğim için bilmiyorum. Okurken hem zekasına hayran kalıyorum hemde onunla birlikte çözmeye çalışıyorum. Tek sorun bir sürü bu şekilde kitabı var ve bazılarının içinde diğerleriyle aynı hikayeler oluyor. Bu kitapta bulmadım fakat bundan öncekinde iki hikaye vardı o şekilde. Yinede tavsiye edeceğim kitaplardan biri daha.

Sevgiler...



4 yorum:

Meri dedi ki...

S.Holmes kitapları beni çok sarıyo :))

özge dedi ki...

meri,bendensin:)

Unknown dedi ki...

Dizisi muhteşemdi. Sanırım kitapları da bana göredir.Alıp okuyacağım, tavsiye için teşekkürler...

özge dedi ki...

demet,keşke herkes kitap okumayı sevse hep tavsiye ederim:)