23 Ağustos 2013

Blog Satışı Başladı..

Kullanmadığım o kadar çok ürün oldu ki hepsini satış bloguma ekledim. Ürünler orjinal genellikle neden bu kadar ucuz sahtemi diye sorular alıyorum. Ucuz olmasının sebebi kullanmadığım ürünlerin çekmecede yer işgal etmesini istemiyor olmam. Başka sebebi yok. tam olarak isimleri ve numaralarıyla birlikte yazdım ki netten bakabilin. Ürün alanlara ürünleri çeşitli hediyeler ile gönderilecek ( makyaj çantası-ruj-oje vs..)

Kargo ücreti her blog satışında olduğu gibi alıcıya ait zaten bunuda düşünerek fiyat belirledim. 

Lütfen alıyorum deyip hatta banka hesap numaramı isteyip sonra kaybolmayın. Bu hem sizin için hem benim için boşa zaman. Vazgeçtiyseniz bile bir mail ile bilgi verin.

Almak istediğiniz ürünler için ozge_1981@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ürünleri ekler misiniz yazınıza?

özge dedi ki...

adsız,satış bloguma yazan rengi değişik olan yere tıklarsanız ulaşabilirsiniz.