6 Ağustos 2013

İndirim Cicileri..

Watsons ve Gratis indirimlerinden oldukça yararlandım sanırım:) Aslında ihtiyacım olmasa da acaba iyimi dediğim ürünleri aldım denemek için. Bazılarıda sürekli aldığım ürünlerdi.Onları zaten birkaç tane aldım.

Gratis cicileri, en çok nude palete sevindim. Diğer paletleri acele edip pahalı alan ben ilk kez bir palette dişimi sıktım ve indirimi bekledim. Allıkların 2 rengini aldım. Birçok blogger arkadaşımın aldığı bir renk var o benim gittiğim Gratiste yoktu aslında çok güzelmiş. Lorealin yeni çıkan yıkama jelini hemen denedim harika indirim bitmeden edinin derim.

Bunlarda Watsons indiriminden. Ayrı ayrı iki gün gittim. Stay Matte pudrayı stok için aldım. Zaten ucuz bir pudra indirimde çok uygun oldu. Lorealin stick rujlarını normalde almazdım Clinique sevdiğim için indirimdeyken aklım kalmasın diyerek aldım. Loreal Lumi Magic aydınlatıcıyı indirim olmasa da alacaktım.Bazını ve Fondotenini kullanıyorum ve seviyorum çünkü. Diğerleride denemek istediğim ürünlerdi.

Takip edebildiğim kadarıyla tüm blogger arkadaşlarım güzel ürünler almış,herkes güzel günlerde kullansın cicilerini.

Sevgiler..

10 yorum:

Adsız dedi ki...

ozgecım twıtterda bıle yazdım bırı daha kendını kaybetmıs dıye:)) costurmussun :D hepsını gule gule kullan

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Özge'cim harika alışverişler yapmışsın.
Lumi kapatıcı alsamıydım bende bilemedim şimdi.Balmy Glossları ben çok sevdim umarım sende seversin. Güle güle kullan hepsini :)

Meri dedi ki...

Güle güle kullan canım :)

itsbea dedi ki...

güle güle kullan cnm.

Kitap Eylemi dedi ki...

keyifle kullan canım:)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan hepsini sende çok güzel şeyler almışsın :)

makyajlı kareler dedi ki...

Off offf offff rafları bosaltmissin hayatim naptin:))) secimlerine bayildim allik swiss dot ayni almısiz. Bende hep indirim zamanlatini takip ediyorum cok pahalıya geliyor obur turlu

kitapmakyajve40yaş dedi ki...

Sen de güle güle kullan cicilrerini. sevgiler...

Unknown dedi ki...

hepsini güzel günlerde kullan bitanem

özge dedi ki...

kardelen,valla tutamıyor insan kendini:) twitim yok tüh göremedim:)

kelebeğim,evet görmüştüm sende daha önce lorealleri memnun olduğunuda biliyordum o zamandan aklımdaydı,lumiyi alsaydın keşke aydınlatıcı olarak,teşekkürler canım..

meri
itsbea
eylem
çok teşekkürler kıslarrr:))

ceyda,sağol canım,sende güzel günlerde kullan:)

makyajlı kareler,aslında birçok kişi çok alır diye düşünmüştüm gittiğim watsonsta özellikle deli gibi alıyorlardı:) kapılmışım bende:)

kitapmakyaj,sağol tatlım:)

mervecim çok teşekkür ederim,öptüm..