28 Ağustos 2013

Flormar Sorbet Ojeler..

Flormar yine dur durak bilmiyor. O kadar güzel seriler ve renkler çıkardı ki yetişmek mümkün değil.Aklımda bir sürü alınacak renk varken ben şimdilik bu iki rengi sizlerle paylaşayım.

Bu yaz sarı oje aşeriyorum:) Böyle tarif ediyorum çünkü resmen hangi markada hangi tonda görsem canım istiyor. Buda inanılmaz güzel ışıltılı bir sarı numarası S01 gördüğünüz yerde alın.

Bu güzellikte iki gün boyunca tırnaklarımdaydı. Normalde tırnağımda bir ojenin durma süresi bir gün.Fakat öyle güzel bir renk ki silmeye kıyamadım. Bir özellikleri de bence dayanıklılar. Bu oje tırnaklarımdayken temizlik yaptım. Sürekli deterjan ve suya değdi ama hiç bozulmadı. Numarası S04

Bu arada ınstagramda bu ojeleri sürdüğüm gün paylaşmıştım. Eğer daha güncel takip etmek isterseniz Instagram adresim




Hiç yorum yok: