30 Temmuz 2011

Alterra Bitkisel Sabun...

Sabahları yüzümü sabunla yıkamadan rahat edemiyorum. Bir çok cilt uzmanı makyajı çıkarmak için kullandığımız jelleri sabahta kullan dedi. Hiç dinleyemiyorum onları. Çünkü içim rahat etmiyor sabunsuz. Tabi bitkisel sabunları tercih ediyorum. En çok komilinin sabunlarını seviyorum. Ballı ve orkideli olan favorim. Bu sefer Rossmanndan Alterra Aynı sefa özlü sabununu aldım. Bir süredir kullanıyorum çok çok memnunum. Gece boyunca cildimde biriken her şeyi temizliyor ve çok kuru bir hale getirmiyor. Hemen nemlendiricimi sürüyorum tabiki.

Aynı sefa cildi pürüzsüzleştirmesi ile ünlü. Sabunun 3-4 çeşidi daha var. Birkaç tanesini daha denerim mutlaka :))

5 yorum:

sevda s. dedi ki...

Ben de merak ettim Özge'cim, burda Rossmann yok ama :(

özge dedi ki...

sevdacım,ötü olmuş olmaması ama komilileride deneyebilirsin,onlarda güzeller:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

alterranın diğer ürünlerini de tavsiye ederim.
grcekten iyi fiyatına göre.

özge dedi ki...

kova kadını, başka ürününü denemedim ben.Neyini tavsiye edersin canım?

melek dedi ki...

bitkisel sabunlar özellikle zeytinyağı çıkışlı komili gibi markaların sabunu ciltte tüy çıkarımı yapıomu?