31 Temmuz 2011

Flormar Pretty Rujlar...

Biraz arka arkaya olacak ama büyük ihtimalle haftaya tatile çıkacağım için vaktim varken paylaşmaya devam ediyorum:)) Pretty glosslardan bahsetmiştim. Pretty rujlara sıra geldi. Tanıtım fiyatındalar ve çok uygunlar şuan. Yapıları satensi,yumuşak ve güzel. Turuncu tonları,kırmızılar,gül kuruları,nudelar birkaç ton yapılmış. Fiyatlarıda çok uygun olduğu için denemek istediğiniz ruj renklerini alıp deneyebilirsiniz :))


Favori renklerimin hepsini üretmişler sağ olsunlar :))

303-312-302



302- Çok güzel bir nude. Kolayca sürülüyor,oldukça nemli bir ruj. Renkte sezona uygun:))



 303 - Yine nude fakat diğerine göre biraz daha pembelik içeriyor.



312- En çok satılan rengi buymuş. Önce koyu bir renk gibi görünsede dudakta inanılmaz doğal duruyor. Günlük kullanım için çok ideal.





14 yorum:

Junkhead dedi ki...

Canım güle güle kullaan prettylerini :)) Pembiş olanı daha çok yakıştırdım sana .İlk fotodaki hiç hoşuma gitmedi ya garip durmuş o biraz :/

özge dedi ki...

teşekkürler adaım, bende ilkini en çok sevdim:) tek başına kötüde koyu renk göz makyajı ile süper duracağını düşünüyorum:) bakalım deniycem:))

sevda s. dedi ki...

İlk ikisi özellikle tam senlik :) Ama ben de pembeyi beğendim, sana da çok yakışmış :)

busesinem dedi ki...

güle güle kullan canım,312 yi çok beğendim,satenimsi yapıdaki rujlarıda çok seviyorum.Denk gelirsem 312 bakıcam.

LensMakyaj Blog dedi ki...

en sondakinin neden en çok satıldığını anladım, çok güzel bir pembe. :) bu seriyi görmemiştim baksam iyi olacak.

özge dedi ki...

sevdacım, teşekkürler canım,büyük ihtimal bu pembe herkes yakışır:))

busesinem,mutlaka bak canımcım:))

zewzegcim, bu seri çok yeni,ben sıksık flormarın önünden geçtiğim için gözatma imkanım oluyor :)

gamze dedi ki...

güle güle kullan özgecim!Pembiş çok yakışmış sana.303'ü mutlaka denemem lazim,Longwear serisi kadar kurutmuyor dimi?

Tuvalet Kağıdı dedi ki...

Aa rujlar çok güzelmiş güle güle kullan canım bunların fiyatları ne kadarmış ki?

özge dedi ki...

gamzecim,teşekkür ederim,303 çok yakışır sana,Longweardan çok farklı yapısı bunlar yumuşacık :))

bambicim,teşekkürler,tanıtım fiyatlarıymış şuan 8,50 tl idi :))

gamjis dedi ki...

303ü ben de çok beğendim ya ve benim adım da gamze :)) burada göründüğü kadar nemlendiriyor mu?fotoları çok beğendim çünkü, cremesheen gibiler resmen

özge dedi ki...

gamzecim,evet resimlerdeki gibiler :)

Meddy dedi ki...

flormarın bu serisine bayıldım. bu renklerini görmemiştim en kısa zamanda gidip bakmayı hatta almayı düşünüyorum :)
http://everthingwithmeddy.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

En cok en sondakini sevdim ben de.
İlk nude tonu herkes olmayabilir cünkü,en azından bana yakısmaz gibi geliyor:)
bu arada cekilisime ve bloguma beklerimm http://merababenisil.blogspot.com/2012/08/ilk-cekilisimmmmm.html

Unknown dedi ki...

319 kullandım çok memnunum ama 312 denemk istiyorum suanda mutka :)