13 Temmuz 2011

Pastel Mavi Maskaralı Makyaj:)

Daha önce bir post oluşturmuştum,elimde göstermeye çalışmıştım rengini. İlk sürdüğümde koyu mavi farla kombinlemiştim bu maskarayı ama sonuç berbat omuştu:) siz siz olun açık renkler ile deneyin:)

Kirpik diplerine çok hafif Bourjois kalem kullandım


Bu resim çok kötü çıkmış ama renk tam olarak göründüğü için eklemek istedim:)


Buda makyajın bütünü,ne kadar uyuşuk mızmız çıkmışım bu fotoda kendimden sıkıldım vallahi:)


Bu foto biraz daha beni yansıtıyor:) Glossum Yves Rocher - mure



Maybellıne farın soldan 2 rengini kullandım, Pastelin açık mavi maskarası


Bu ne alaka demeyin:) Oje postuna çok üşenen biriyim ben,hazır fotolarken bunlarıda çekiyim dedim. Çatlatmaların hastasıyım, Sevdacım özellikle senin için:)


Soldan sağa sırayla kullandım bu ürünleri


HERKESE KEYİFLİ BİR GECE DİLİYORUM:))



10 yorum:

beni güney koreye uçur dedi ki...

Bu kez mavili olmuşuz .) -bak demek istediğim aslında şu şekil bir şey. Turuncu renkli far, turuncu şekilde bir dudak yapısı. Hafif'de yanak kısmı, tabii turuncunun kaçığı.

Çok şık gözüküyorsun:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım sana da yakışmış işte ne güzeeel ;) Ama fırçayı ilk sürerken daha çok renk geliyor,sürdükçe renk azalıyor,o yüzden içine daldırıp rengi tekrar alıp da devam et sürmeye. O zaman daha çok verir renk :)

özge dedi ki...

barancım,mavili olduk:) teşekkür ederim,turuncu makyajı hep unutuyorum ama aklımda,mutlaka bir post olucak:)

adaşımm,sana daha çok yakışmıştı vallahi,3 kat sürdüm aslında dedğin gibi yaptım bende,fotodakinden daha turkuaz normalde,teşekkür ederim:)

Unknown dedi ki...

çok yakışmış sana :)

sparkle-icious / Pınar dedi ki...

güzel insan sana mim var :P

özge dedi ki...

dofacım, teşkür ediyorum,şımardım:)

pınarcım,çok naziksin seve seve:)

sevda s. dedi ki...

Canım rimel çok yakışmış, çok beğendim

Ohhh be oje resmi, işte ben hep bunu bekledim :P :)

Ayrıcaaa ben hiç uyuşuk mızmız bir Özge görmüyorum :)

özge dedi ki...

sevdacım,teşekkürler,oje son anda aklıma geldi yine:) bazı fotolarda öyle çıkıyorum ama bennn:)

gamze dedi ki...

Makyajın süper olmuş:) Gözlerine diyecek laf yok zaten,Allah nazardan korusun!
Ben de alicam bu maskaradan ama emin degilim yakisip yakismayacagindan:S
Fondotenin adi nedir?:)

özge dedi ki...

gamzecim,çok teşkür ederim:) sana pembesi ve moru çok yakışır gibi geliyor bana,fondotenim ve pudram deborahın yeni çıkanları,post hazırlıycam zaten çok sevdim çünkü onları:)