3 Temmuz 2011

Pastelin Renkli Maskaraları...

Renkli maskaralara bayılan ben Pastelin bu cicilerine balıklama atladım:) Tüm renklerine bayıldım. Yanlış hatırlamıyorsam siyah-açık mavi- lacivert - mor- pembe - yeşil  renkleri vardı. Hepsi cıvıl cıvıl tonlar. Pembeyi,siyahı kesinlikle almayı düşünmesem de morunda da aklım kalmadı değil:) Her zamanki gibi...


Tasarımını da çok beğendim, bildiğimiz beyaz tahta kalemleri gibi duruyorlar:)


İşte bu güzellikler ikiside birbirinden güzel bence sizce?

11 yorum:

Esra Aslanturk dedi ki...

of bugün hangi kozmetik mağazasına gitsem göremedim bunlardan :(
ben de istiyorum, benim niye yok?! :P

Junkhead dedi ki...

Aaaa adaşım sen de almışsınnn şimdi görüyoruuum :))) Güle güle sür sen de canım ! Bu petrol mavisinde benim de aklım kaldı,daha sonra kesin alacağım :D

busesinem dedi ki...

bu rimelleri forumdada gördüm,gerçekten çok güzel renk veriyor,senin gözlerde renkli eminim çok yakışacaktır,ben hiç renkli rimel kullanmadım ama değişiklik olsun diye lacivertinden almayı düşünüyorum.Güle güle kullan canım.

*ssdesignbutik dedi ki...

çok ciciler bir çok blog ta okudum

fiyatları ne kadar ?

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş Özge'cim, güzel gözlerinde de görelim :)

Shayna dedi ki...

Bende çok istiyorum bu maskaralardan.40 yılda bir kullanacağım için bu fiyat çok iyi :)

özge dedi ki...

esracım,benwatsonstan aldım ama bugünde gitmişken baktım yağmalanmış resmen :)

adaşım,evettt benimde morda gözüm kalmadı değil hani:)

busesinem,renkli rimeller evet renkli gözlerde daha canlı duruyor ama eminim sanada yakışır:)

ssdesign,10 tl fiyatları canım:)

sevdacım,yakında bir post gelir:)

shaynam,bencede çok uygun fiyatları:)

Junkhead dedi ki...

Aaaa canım sen 10 tl.ya mı aldın hakkaten ? Ben 12.95e aldım sanırım . Face Pastel sayfasında da 13.50 tavsiye edilen satış fiyatı demişler :)))

özge dedi ki...

evet canım,ama ben watsonstan aldım belki orada ucuzdu bilmiyorum:(

fashion house by zeto dedi ki...

Aaa ne güzelmiş birde pembesi falan var diye okumuştum ben hemen alıyım çok merak ettim yeşilini:)

özge dedi ki...

zetocum,evet pembeside var,sen yeşil seviyorsun hatırlıyorum flormarıda beğenmiştin:)dene mutlaka:)