1 Ağustos 2011

Yves Rocher Doğum Günü Hediyem...

Birçoğunuz biliyorsunuzdur Yves Rocher kartınız varsa,üyeyseniz her doğum gününüzde 1 alana 1 bedava kampanyası oluyor ve bu kampanya 2 ürün ile sınırlı. Yani isterseniz 4 ürün alıp 2 sinin ücretini ödeyebiliyorsunuz. Birde doğum günü hediyesi veriyorlar. Doğum günüm Temmuzda olduğundan bu hakkımı Temmuz ayı içinde en geç Ağustosun ilk haftasında değerlendirmek zorundaydım. 

Sürekli aklımda olan hep almaya gittiğim son anda vazgeçtiğim farı ve ruju aldım bu sayede:) Diğer 2 ürünü almadım. Tek üründe kaldım bu sefer. 








Ruj herzamanki gibi çok çok doğal bir ton :))



Farı daha çok sonbahar-kış dönemin kullanırmışım gibi geliyor bana,belkide şimdi kullanıyorum emin değilim:) Clinique te de bu renkte 2 li bir far var. 2 yıl önceydi sanırım görüp beğenmiştim.



Far - Peche et noısette
Ruj - Rose Galıca


Bunlarda hediyelerim. Çok sevdim,ikisini bir arada altlı üstlü takınca güzel duruyor. Renkleride bana uygun. Bu seferkileri takarım diye düşünüyorum. Genelde yr ın ürün hediyesi vermesini seviyorum, ürünleri güzel ve mutlaka kullanıyorum. Takı hediyeleri genelde uyduruk oluyordu:) Bu sefer güzel olmuş:))




HERKESE GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM :))

14 yorum:

Junkhead dedi ki...

Adaşım ne güzel kampanyaymış,güle güle kullan :) Ben de ilk Yves rocher alışverişimi yaptım ya geçenlerde netten,kartım da var artık . Belki doğumgünümde ben de faydalanırım. Ama 1 alana 1 bedava olayını anlamadım,sen 2 tane farklı ürün almışsın, bedavası hangisi ?? :D

buket dedi ki...

ben bunu bilmiyordum yr kartım var ve kasım 1 doğum günüm yani doğum günümde gidip fırçalar da dahil herhangi 2 ürünü alırsam 1'i ücretsiz oluyor öyle mi?

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

hemen uye olucam valla.
ne iyi bir seymıs o oyle.
çok ince bir davranıs neparalar doktugumuz magazalar markalar yapmıyo böyle bir seyi.
bilmiyodum senden ögrendim.
sayende zaten ilgim arttı bu markaya hep onunden gecmekle vitrinine bakmakla yetinirken.

özge dedi ki...

adaşım,teşekkür ederim.bu kampanyada 2 ürüne kadar hakkın var. 2 ürün alıyorsun 2 üründe hediye oluyor. toplam 4 ürünün oluyor. ama ben fara para verdim ruj hediye oldu. Hangisinin fiyatı daha uygunsa o hediye oluyor. bunların ikiside aynı fiyattı 35 tl,istesem bu şekilde 2 ürün daha alabilirdim ama istediğim bişey yoktu:)

Junkhead dedi ki...

Tamam adaş şimdi anladım :D İyiymiş ya ben de yararlancam ekimde :))) Hiç haberim yoktu . Hangi ürünler giriyor bu kampanyaya peki ?

archi dedi ki...

rose galica yı ben de yeni aldım, çok sevdim:) güle güle kullan cnm:)

özge dedi ki...

buketcim,doğum günü kartı adresine gelir zaten,gelmezsede gidip kartını ver sistemlerinde görünüyor onların,bazen postada sorun oluyor çünkü. 2 fırça aldın diyelim 1 i hediye oluyor. hatta 4 ürün alıp 2 sinin parasınıda ödeyebilirsin çok avantajlı,ben bulamadım başka alıcak bişey tam değerlendirmedi olayı:)


kova kadını, mutlaka kart çıkarttır,doğum gününde sana özel oluyor ama 2 ayda bir yaklaşık kampayaları oluyor. Mesela bu kartla bir ürün alın şu ürünü kazanın yazıyor,yada 2.ürünü 10 tl ye alın diyor,süper oluyor öyle,diğer markalarda yok tabiki:)



adaşım,tüm ürünler giriyor,yalnız şuan farlar 23 tl.sen normal fiyatından ( 35 ) alıyorsun,o dönemki başka kampanya ile birleştirmiyorlar. yinede çok avantajlı oluyor.

Junkhead dedi ki...

Tamam adaşım o zaman süpermiş :D Parfümlerinden alırım belki ,vay be 35 tl.ya 2 büyük boy alabiliyorum o zaman parfüm :)) Aynı üründen de alabiliyor muyuz 2 tane ?

özge dedi ki...

archicim,çok güzel dimi:) bu seriden birkaç tane almıştım neden bu rengi almamışım hala şaşırıyorum kendime :))

özge dedi ki...

adaşım,evet bu iki güzelliği 35 e aldım:) aynı üründen tabiki alınıyor iki adet:)

sevda s. dedi ki...

Özge'cim, çok güzelmiş bu kampanya, doğumgünü olanların ayrıcalığı olsun tabi :)
Aldıklarını da gül güle kullan
Veee hediyelerle mutlulukla huzurla dolu bir yaş olsun :)

özge dedi ki...

sevadacım,teşekkürler canım :))

Adsız dedi ki...

woww ruj gercekten sahane *-*

Adsız dedi ki...

Merhaba deepbeauty Yengeç burcu musun aslan mı?