7 Ağustos 2011

bitenler..

Tatile gitmeden önce bir sürü ürün bitirdim yine, özellikle cilt ürünü almıyorum ki tatil dönüşü aklımda olan ürünleri alıp düzenli şekilde kullanmak için:) Tatilde güneş ürünlerinin dışında vücut losyonu seviyorum,makyaj yapmadığım için ayrıntılı ürünlere ihtiyacımda olmuyor.Eskileri bu arada bitirmek istiyorum:)


Isana Saç Spreyi : Çok kullanıyorum bu üründen farkettiyseniz ve inanılmaz uygun fiyatlı,çok beğeniyorum.

Elidor Şampuan : Hiç sevmedim

Estee Göz Makyaj Temizleyici: Estee nin hem cilt hem makyaj ürünlerini severim aslında fakat bu ürün facia. Gözlerim hassas olmasına rağmen hiçbir temizleyici dokunmamıştı,hatta yaktı ,göz çevremi acıttı falan diyenleri anlamazdım, şimdi çok iyi anladım :((

Dead See Maskeler: Eczacım çok övünce bu maskeyi sample verdi denedim. Büyük boyu 60 tl idi ve alınabilir bir ürün. Simsiyah rengi zift gibi, hatta ben hiç bakmadan sürdüm,sonra ellerime bir baktım korktum valla :) derinlemesine temizliyor.


Artdeco far bazı : Çok oldu bu ürünü bitireli,pc de kalmış,eklemek istedim çünkü çok başarılı bir ürün. Likit olanı bu şuan krem yapıda olanını kullanıyorum,her ikisinide tavsiye ederim.



Lancome Photogenic Fondoten: Çok mutluyum her fondoten bitirdiğimde mutlu oluyorum ben,yenilerine yer açılıyor. Bu fondoten adında anlaşılacağı gibi fotograf çekimlerinde parlama olmasın yansımalar düzgün olsun diye üretilmiş fakat yok öyle birşey:) Kötü değil ama mucizede yaratmıyor,hem hafif yapıda hemde kapatıcı özellikte oluşu iyi. Aklımda denemek istediğim fondotenler olduğu için uzun bir süre almam bu fondotenden.

Rexona Rollon : Sexy olanı ilk kez kullandım. Koruyuculuğu bu roll onların muhteşem zaten. Yıllardır severek kullanıyorum. Ama sexy kokusunu çok sevmedim. Bamboo,Oxigen ve Cotton benim için vazgeçilmezler.

Yves Rocher Losyon: Aslında ben bu ürünü tonik gibi kullandım,cildi besleyen bir ürün,gün içinde pamukla silebilirsiniz yüzünüzü. Hem temizliyor hem yumuşaklık veriyor. Ama gereksiz bir ürün bence. Hiçbişey anlamadım desem yeridir.




Flormar Kalsiyum : Tırnakları güçlendirmek için bir ürün,oje altına sürülüyor. Şuan başka ürünlerim olduğu için bir süre almayacağım bir ürün.


Biotherm Skın Vıvo Göz Çevresi Bakım Kremi: Bıothermin en iddalı olduğu göz çevresi kremi bu. Diğerleriniz sevmedim zaten. Yaş sınırlaması yok bu  üründe,eğer göz çevrenizde kuruluk varsa bakım gerekiyorsa çok başarılı. Bir dönem ayrıntılı bakıma ihtiyacınız olursa deneyin derim. Çok başarılı. 1 kür kullanmanız yeterli oluyor.


Nıvea Göz ve Dudak Makyaj Temizleyicisi : Bu ürünü kalıcı rujlarımı temizleyebilmek için almıştım. Özellikle Max Factor kalıcı rujları duş bile alsanız çıkmıyor dudağınızdan. 

Avon Kiraz Çiçekli Saç Maskesi : Çok beğeniyorum,yumuşacık yapıyor saçları,sürüp 5 dakika bekleyip yıkıyorum. Şişeside çok şeker. Çabuk bitti iyiki yedeklemiştim:))

Bıoderma Sensibo Temizleyici: Büyük boyunuda alabileceğim bir ürün. Çok başarılı. 

V.I.P : Dolum parfümleri seviyorum çünkü bol bol sıkıyorum,çabuk bitiriyorum parfümleri ben. Bu parfümde yeni çıkmıştı aldığımda. Hem belirgin bir koku hemde hafif.






6 yorum:

sevda s. dedi ki...

Artdeko far bazını uzun zamandır merak ediyorum, bir de Biotherm göz çevresi kremini merak ettim. Tatil ne zaman canım? Haftaya mı yoksun?

özge dedi ki...

sevdacım artdeconun iki bazıda iyi,göz çevresini mutlaka bir tüp kullan,sonra yine ne istersen onu kullanabiliyorsun,bu daha çok ekstra bakım amaçlı bir krem. Yarın gidiyorum canım:)

onorr dedi ki...

Biotherm'in göz çevresi ürünleri oldukça başarılı, Skin Vivo serisini annem kullanıyor ve şimdiye kadar kullandığı anti age ürünlerinden daha farklı gelmiş ona, beğeniyor :) İyi tatiller canım.

özge dedi ki...

onurcum teşekkür ederim birazda ben tatil yapayım hep sen mi gezeceksin:))

evet bu krem farklı,antiage ama 25 yaşından itibaren kullanılabiliyor. Benim göz altlarım neutrogena göz çevresinden sonra mahvolmuştu,hiç bişey iyi gelmedi bu krem topladı,şuan iyi durumda ve bioderma kullanıyorum:)

gamze dedi ki...

isana spreyi ben de cok severek kullanıyorum;)
art deco far bazını hala deneme fırsatı bulamadım,en iyi far bazı diyebilir misin bu ürün için:D?

özge dedi ki...

gamzecim,en iyi far bazımıdır bilmiyorum fakat çok çok iyi,birde toofaced aldım onuda denedikten sonra bildiririm sana:)