26 Ağustos 2011

bitirdiklerim....

Avon Limon Özlü Tırnak Kuvvetlendirici: Ojelerimin altına baz olarak sürdüm. Baz olarak iyi,fakat güçlendirme açısından çok başarılı diyemem,bir daha almayacaklarım listesine eklendi:)

Oriflame Kapatıcı Kit : Gördüğünüz gibi yeşil kısmını kullandım,kızarıklıkları kapatmakta çok başarılı. Koyu bej kısmı lekeler için fakat hiç iyi değil. Sarı kısmıda gözaltına aydınlık vermek için fakat yapış yapış yapısı berbat hiç kullanamadım. Sadece yeşil kısmı işime yaradığı için bir daha almayı düşünmüyorum.Zaten yerine ınglottan aldım.


Pantene Aqua Lıght Şampuan : Saçlara hafiflik veriyor,o kadar hafif yapıyorki saçlar şekil almıyor:) Bu yüzden sevmedim. 

Avon Vücut Losyonu : Arkadaşımın hediyesiydi. İçinde minik ışıltılar var,belli bile olmuyor:) Nem vermeside orta derece.



Avon Senses Duş Jeli: Kokusu güzel fakat anında geçiyor. Elimde son stoğum var,bitincede almayacağım kesinlikle. Hiçbir özelliği yok. 


Bıoderma Sebium Mat Nemlendirici: Hiç sevmedim. Bu ürün için bir postta hazırlamıştım. Çok yağlı cildi olanlar memnun kalabilirler. Çünkü nem vermekten öte kupkuru yapıyor. 

Nıvea Double Effect Deo : Çok memnunum. Kokusu,yapısı,koruması kesinlikle süpperrrr:)




Ten rengi,Bej,Beyaz tonlu farların matı-sedeflisi- simlisi hepsi favorim. Kaş altı,gözaltı,tüm göz kapağı için sürekli kullandığım ürünler. Birçok markadan denk geldikçe alıyorum ve çok kullanıyorum. Pupa ve Innova farlar. Yemişim resmen bunları:) Innovayı şiddetle tavsiye ederim. Kalem ise Lorealin mürdüm dudak kalemi sonunda bitti çok mutluyum:)


Ürün bitirince rahatlayan ben şuan çok mutluyum. Çoğu çok memnun kalmadığım ürünlerdi. Mutluluğum iki katına çıktı:)









8 yorum:

itsbea dedi ki...

tebrikler cnm:))darısı basıma

chunlibeauty dedi ki...

ohh ma$allah yerine daha guzelleri gelsin insallah :D Avon Senses dus jellerini bende kullaniyorum fena degiller

özge dedi ki...

itsbecım valla darısı başına :)

chunlicim inşallah canım:)

milky dedi ki...

Ayy ewet insan ürün bitirince çook mutlu oluyor. Rahatlıyor. Yenileri için yer açılıyor.

daha güzelleri gelmesi dileğiyle :)

özge dedi ki...

milkycim,kesinlikle çok mutlu oluyor insan,inşallah hepimize daha güzelleri gelsin:)

buket dedi ki...

canım bu oriflame kapatıcı kitten bende de var yeşili kızarıklıklar için kullanmak istiyorum ama sen nasıl kullanıyorsun ?

özge dedi ki...

buketcim,yeşil kısmını pıt pıt diye kızarıklıkların üzerine sürüyorsun ve üstüne fondoten sürüyorsun hiç belli olmuyor:)

buket dedi ki...

ben birkaç kere sarı tonlu olanı kullandım ama berbattı attım bir kenara ama yeşili mutlaka deneyeceğim=)