21 Ağustos 2011

Hediye Kazandım:)

Makyaj-Kozmetik-Güzellik  blogunun 500. izleyicisine ulaşması adına düzenlediği çekilişten cicler kazanmıştım. Hatta tatildeydim. Blogun zarif sahibesi mail atmış ve benim gelmemi beklemiş. Çok nazik bir davranış bence. Hediyemi hemen gönderdi ve inanılmaz özenle paketlemiş, çok hoşuma gitti. Çok ürünüm olmasına rağmen çok sevindim. Hediye almayı ve vermeyi çok severim zaten:)


Bu kutuya özenle sarılarak yerleştirilmişlerdi.



Sephoralar : Sephorayı seviyorum,mağazasından başka markalarıda almayı seviyorum. Allık ve far bayıldım,özelliklede fara. Yakında uygulanmış halini görürsünüz çünkü bayıldım renge :)



Hepsini denemek istiyorum:)

Sally Hansen oje ( bu seriyi seviyorum ) - Oriflame cicileri ( maskarayı çok merak ediyordum iyi oldu )


Hepsi birbirinden güzel olan bu ciciler için Makyaj Kozmetiğin nazik sahibesine çoookkkkk teşekkür ediyorum



13 yorum:

itsbea dedi ki...

benim başıma neler geldi:)güyya sözlesmistik.hala uğrasıyorum post girmek için:))güle güle kullan cnm

özge dedi ki...

itsbeacım neler geldi:) merak ediyorum msn den yaz mutlaka,teşkür ediyorum:)

sevda s. dedi ki...

canım güle güle kullan, çok güzel gözüküyorlar :)
Darısı da başıma :)

gamze dedi ki...

Güle güle kullan canım,tebrik ederim:)

LensMakyaj Blog dedi ki...

Çok şanslısın. Harika şeyler kazanmışsın. :)) Güle güle kullanmanı dilerim.

özge dedi ki...

sevadıcım sağol tatlım,darısı başına :)

gamzecim,teşekkürler


cansu,çok teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Rica ederim canım benim, güle güle kullan.

BeautyRules dedi ki...

Şanslısın=) Hediyeler süper özellikle o farın senin yeşil gözlerinde çok güzel duracağına eminim=) Güle güle kullan.

özge dedi ki...

kozmo, tekrar teşekkürler canım:)

beautyrules,teşekkürler canım,bu renk sanada çok yakışır:)

SvGLove dedi ki...

Gule gule kullan caniim! Sansin hep boyle bol olsun;)

milky dedi ki...

hediyeler harika.
farın rengide ayrı bir guzel.
güle güle kullan

senem dedi ki...

ohh güzel güle kulllan tatlımm..

özge dedi ki...

sevgi,milky,ssdesıgn çok teşekkürler kızlar hepimizin şansı bol bol olsun inşallah :))