3 Ağustos 2011

Bioderma Sebıum Mat..

Biraz cilt bakımı diyelim. Çok ürün kullanmama rağmen yazılarını hazırlamak çok zor geliyor bana :) Bu kremi alalı çok oldu daha yeni ekleyebiliyorum:))

Bıoderma ürünlerini seviyorum, hiç dokunmuyorlar cildime. Buna güvenerek nemlendiricisini almalıyım dedim. Eczacım illa bu kremi önerdi,fakat bildiğinden şaşma olayı bir kez daha doğrulandı. Benim cildim karma hatta yanaklarım kuru. Bu krem matlaştırmak için çok hafif bir ürün. Hiç bir işime yaramadı:((


Aynı serinin peelingini kullanmıştım bir süre, oldukça güzel bir yapısı vardı. Bu kremi ben beğenmedim ama bana uymadığı için. Cildi yağlı olanlar,çok hafif bir nemlendirici arayanlar mutlaka baksınlar diyorum. Memnun kalacaklarını düşünüyorum.

Şuan Bıodermanın güneş kremini, göz çevresi kremini, gece kremini kullanıyorum ve memnunum :)

3 yorum:

Kepslok dedi ki...

bu krem bnm gibi yağlı cilde sahip kişiler için demek ki nemlendiricim bitti bi de bunu deneyeyim bu konularda sana güvenim tam:)

özge dedi ki...

kepslok,böyle düşündüğün için çok teşekkür ederim canım:) çok hafif,sivilce falan yapmayan cildi kapamayan bir nemlendirici, aslında eczanelerde paketlerde sample lar oluyor isteyip deneyebilirsin,ama bazı eczaneler vermiyorular :((

Adsız dedi ki...

fıyatlarınıda yazarsanız herkes yararlanır ve uygun fıyatta kulandıgnız kremler varsa onerın almam grekıor cunku:&