6 Ağustos 2011

ECOTOOLS :))

Sonunda uzunnn süredir istediğim fırçalarıma kavuştum,acayip mutluyum. Ankarada bulamadığım için daha da istemeye başladım fırçaları. Normalde hemen karar veririm ve alırım,alışmışım bu şekilde. Bunları bulamadığımda dahada bir değerlendiler gözümde :))

Trendyolda sık sık bulunduğunu söyleyenler olmuştu. Bende netten alışveriş yapmayan biri olarak bu tarz sitelere üye olup şifresini bile unutan biriyim:)) İş yerinde sevdiğim bir arkadaşımda Trendyol hastası,sürekli oradan alışveriş yapıyor. Dedim ki bu fırçaları kim takip edebilir tabiki o :) Veee güzel haber doğum günümde geldi, hemen 2 çeşidini de aldım. 3 günde geldi ama sabırsızlandım tabiki ben. Salı günü ise cicilere kavuştum. 


Hepsi tam beklediğim gibi yumuşacık


Kesik uçlu eyelıner fırçasına çok ihtiyacım vardı, bendeki bobbinin normal eyelıner fırçası idi,bu sette kesik uçlu olmasına çok sevindim.


Bu settede karıştırıcı far fırçasına ihtiyacım vardı. Inglottan almayı düşünüyordum şimdilik gerek kalmadı


Doğum günümde çok şanslıydım sanırım :)) Umarım hepimiz böyle istediklerimize kavuşuruz güzeller :))


15 yorum:

Fashionlicious Girl dedi ki...

bloğunu çok beğendim kendimede beklerim:)

özge dedi ki...

teşekkürler,hemen bakıyorum bloguna:))

Unknown dedi ki...

ben de alacağım hep aklımda ama sıra gelmiyor bir türlü :D güle güle kullan (:

özge dedi ki...

dofacım,teşekkür ederim mutlaka al erteleme :))

civciv dedi ki...

Fircalar Resimde Bile yumusacik görünüyorlar ;)))

Ben de sigmanin büyük firca seti var, ondan da cok memnunum ;))

Sevgiler

özge dedi ki...

civciv,sigmalar tr de satılmadığı için hiç sigmam olmadı :( :)) acıtasyon yapıyorum farkındaysan:)) sigmaları çoğunluk başarılı buluyor şanslısın bence...

buket dedi ki...

1. setten bende de var severek kullanıyorum. Ama 2. setten mutlaka almak istiyorum. İnanılmaz kullanışlı duruyorlar. Bir de sırf göz fırçalarının olduğu bir set var ecotools'da o da güzel =) güle güle kullan =)

özge dedi ki...

buketcim,göz fırçaları olanıda istiyorumda onu trend yolda bulamadım:(

ayşe dedi ki...

Ben de çok beğeniyorum bu fırçaları, indirimde görsem kesin alacaktım ama kaçırmışım, bir dahakine artık (: güle güle kullan (:

özge dedi ki...

ayben,teşekkürler canım:)

sevda s. dedi ki...

Özge'cim; başka nerelerde var tam bilmiyorum ama ben en çok Gratis'te görüyorum. Ama 1 set varsa 1 set yok. Fakat en son gittiğimde birrr sürü vardı, şaşırdım hatta.
Ben de çok beğeniyorum, benim de fondöten fırçası aklımda. Güle güle kullan canım.

civciv dedi ki...

hehehe sana bir buket sigma fircasi yollayalim o zaman tatlim :))


hahahhaYt demek makyajim gözünden kacmiyorrr :D cok sekersin özgecim yaa !


öptüm tatlim

özge dedi ki...

sevdacım çok şanslısın burda watsons ve rossmann var,gratis yok malesef,teşekkür ederim:))

civciv çok naziksin canım göndermiş kadar oldun:) evet makyajınıda güzel yapıyorsun,giyim üzerine olup makyaja hiç önem vermeyenleri pek sevmiyorum ben:) seni çok başarılı buluyorum:)

Adsız dedi ki...

Tunalida pino parfumeride vardi, ben ordan aldim

özge dedi ki...

adsız,öylemi hiç bilmiyordum fakat oraya sinir olduğum için almazdım sanırım oradan:)