21 Ağustos 2011

Cumartesi makyajı....

Biraz geç oldu ama Cumartesi dışarı çıkarken yaptığım makyajı paylaşmak istedim. Oldukça doğal oldu. Toofaced far ve allığımı da kullanmış oldum:)








Göz altlarım bitkin durumda,çünkü tatil boyunca hiçbir şey kullanmadım. Göz altlarım mahvoldu :( Toparlamaya çalışıyorum.





Burada ablama çok benzemişim,gerçi o benden kat  kat zayıf ve zarif:))

Golden Rose ojelerin bu rengini çok sevdim hemen sürdüm:)



Bu küpeyi daha önce aksesuar başlığında yazmıştım,ilk kez takıyorum

Bu ruju tamamen unutmuşum,oje bana rujumu hatırlattı,çok sevindim:)

HERKESE ŞİMDİDEN GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM



19 yorum:

gösde dedi ki...

çok güzel olmuşsun cnm bayıldım :))

CHACE dedi ki...

Özge'cim öncelikle blogunda başarılar dilerim=)Çok geç söylemiş olsamda:DDD

Bu makyajını çok beğendim.Özellikle ten-dudak ve gözlerin uyumu çok hoş duruyor=)Göz makyajında doğal tonlar kullandığında Crase bölgesini biraz vurgulamanı önermekle beraber göz kapağının tam ortasında kullandığın rengin iki ton koyusu ile gözlerini vurugla derim eyeliner kullanmak istemediğin zamanda...Göz altını bir ton daha koyu bırakırsan(utanan smiley)makyaj muhteşem=)

özge dedi ki...

gössdecim çok teşekkürler tatlım:)

chace, çok teşekkür ederim canım,beğenmene sevindim:) önerilerini aklıma yazdım hemen:) utanan smiley demek çok güldürdün beni ya:)

BÜTÜ dedi ki...

canim cok dogal ve güzel olmussun:)

SvGLove dedi ki...

Saclarin acik pek guzel oluyor canim;)
Makyajina ne desem az zaten, sahanesin;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

rujun rengı nsl guzel yakısmıs oyle
cok hos gozukuyosn yıne

BeautyRules dedi ki...

Bayıldım!! Rujun rengi harika göz makyajında kahve tonlar ilk tercihimdir benimde. Fondötenlerinden memnunmusun canım özellikle chanelden?

senem dedi ki...

ahh bu gözaltları ne yapmak lazım bi post hazırla bize kuzum benimkide aynı durumda..
Rujun ve allığın çok tatlıı :)

senem dedi ki...

bende bir mim'in var tatlım :)

LensMakyaj Blog dedi ki...

Çok doğal bir makyaj olmuş. Allığa ve ruja bayıldım. :)

Adsız dedi ki...

Özgecim Chanel kapatıcı mı? Ne kocaman bir şey o, fondotenden büyük? Givency fondotenin yorumlarını da bekliyorum merakla.

sevda s. dedi ki...

Yine çok hoşsun, saçlarına bayıldım :)
Ojen, küpen, rujun süpermiş :)

özge dedi ki...

bütücüm,beğenmene sevindim,teşekkürler:)


sevgicim,havayı biraz serin bulunca çıyorum yoksa çok bunalıyorum:)teşekkür ederim:)


kova kadını sağol tatlım:)

nilaycım,sanada kahve tonları çok yakışır gözlerinin maşallahı var:) chanel concealer canım bakma öyle büyük durduğuna:) memnunum,gıvenchy fondoten de süper:)



ssdesign, sağol canım,gözaltları bir bozulunca zor toplanıyor canım,toparladıktan sonra anlatırım canım:)


cansucum,senin makyajlarının yanında adı mı olur:) teşekkürler...



kozmocum,evet concealer:) aslında 15 ml ama ambalajı öyle birde gıvenchy fondoten çok bodur:)


sevdacım,o senin güzelliğin:)

itsbea dedi ki...

canım bayıldım makyajına!!!bende niye post girdiğinde görünmüyor artık anlamış değilim:((

özge dedi ki...

itsbeacım teşkür ederim ama takip etmiyorsun beni yani ben anlamam görünmüyo falan :))

Kepslok dedi ki...

açık saç favorim :)

özge dedi ki...

kepslok,teşekkürler canım.)

sparkle-icious / Pınar dedi ki...

çoooook güzel olmuş bu makyaj bayıldım =) ruj ve oje çok güzel :))

özge dedi ki...

pınarcım bende çoooook teşekkür ediyorum sana:)