2 Ağustos 2011

Nars Hediyelerim:))

Şimdi bir düşünelim kim kime doğum gününde Nars ürünleri alır :) Hımmm çok zor. Sanırım herkes ister kocaman bir Nars paketi hediye gelsin :)) Bu ara çok fondoten bitirdiğim için kendime doğum günü hediyesi Nars fondoten aldım:)) İtsbeacım sürekli bahsediyordu Sheer Glow al muhteşem diye. Bende doğum günümde kendimi şımartmak için Sephoraya girdim ve Hem Narsları hemde Toofaced set aldım:) Şımarttım biraz kendimi.

Kimse bana Nars ve Toofaced almayacağı için kendim almakla en iyisini yaptım sanırım. Ama babamın hakkını yememem lazım. Ne zaman Ankaraya gelse bana kozmetik alır. Bu genelde ruj + gloss + far + dudak kalemi + allık şeklinde olur :)) Lancome un tüm sezon ürünlerini almıştı bir keresinde,bir kerede Diorun ürünleri böyle set gibi yapıp almıştı.


Matte ve Glow fondotenleri var biliyorsunuz. Matte olanıda alacam fakat Lancome Teınt Idole tarzı olduğu için şimdilik almadım. Zaten açık renkleri hep satılmıştı. Glowda sonuncuyu aldım mesela. Lıght2 benimki. Oldukça açık bir renk. Ben bembeyazım bana tam oldu rengi. 

Denemek için birgün sürdüm,yapısı süper,inanılmaz aydınlık duruyor yüzde. Fakat aşırı nem var bu aralar Ankarada ve hiçbir fondoten durmuyor yüzümde. Dior renkli nemlendirici kullanıyorum . Havalar biraz daha iyileşsin Nars fondotenle olan birlikteliğim devam edecek :)) Bettına kalem rujda güzel,çok mat ve doğal. Fakat minicik,hemen biter diye düşünüyorum :))

Toofaced kofreye ayrıca yer vermek istiyorum çünkü her parçası ayrı bir güzel. İyiki almışım dediğim ürünlerden . Fırsat bulunca hemen fotolıycam :))

8 yorum:

Adsız dedi ki...

İyi günlerde kullan canım.Evet kims ekimseye kolay kolay nars hediye almaz heralde ama alsa ne güzel olurdu :D
Bende ara sıra kendime böle hediyeler alıyorum :)

özge dedi ki...

shaynam,narsı bırak kimse normal markaları bile almıyor birbirine bence:) çünkü ufacık şeyler dünyanın parası:)

ayşe dedi ki...

Çok iyi yapmışın kendine bu hediyeleri alarak (: güzel günlerde kullanırsın inşallah (:

Kepslok dedi ki...

Güle güle kullan bunlarla yapacağın makyajı merak ettim.

isabel dedi ki...

özgecim çok sevindim narsı almana güle güle kullan.. biliyorsun ten renklerimiz aynı, o yüzden senin aldığın ürünler benim için çok belirleyici oluyor, ne iyi yapmışsın ;)
benim de aklım narstaydı, en kısa zamanda benim için swatchlarmısın canım :)

sevda s. dedi ki...

İyi yapmışsın canım, güle güle kullan :)

itsbea dedi ki...

canım benim çok sevindim beğenmene:)güle güle kullan ikisinide..

özge dedi ki...

aybencim,çok teşekkür ederim:))

kepslok , sıcak diye kullanmıyorum fondoteni ama zor tutuyorum kendimi:)

ısabel , teşekkürler canımcım, örnek oluyorsa daha çok fondotenlerime yer vermeliyim ozaman :))


sevdacım,çok teşekkürler :))

itsbeacım,iyiki tavsiye etmişsin valla ya, çok memnun kaldım,teşekkür ederim:))