17 Ağustos 2011

Too Faced Set...

Aslında bu seti Sephorada görüp dayanamayıp doğum günümde almıştım:) Tatile gittiğim için resimler geç kaldı biraz. Tüm parçaları ayrı ayrı sevdim.






Çantası tek başına bile çok güzel,tam yazlık,rengi,deseni bayıldım....




Tüm set bu şekilde...



Farın renklerini beğendim, allıkta doğal tonlarda. Far ve allık tek olarak satılmıyor,fakat far bazı ve rimelin orjınal boyu, gloss tek başına satılabiliyor.


Allık şeftali ve pembe tonları...


Farın ilk iki rengi mat, diğer ikisi sedefli




Gloss tek kelimeyle muhteşem, tek olarakta satılıyor, 40 tl idi tek olarak, hem gloss gibi hemde oldukça yoğun bir ürün. Işıltılı bendeki, bazı renkleri daha saydam ışıltısız Set almayı düşünmeyenlere öneririm bu glossu.



Kısaca tüm setten memnun kaldım, hala varmıdır bilmiyorum Sephoralarda. Belkide kalmıştır. Too faced zaten kalitesine güvendiğim bir marka,sıksık ta böyle setler yapıyor. Ben bu seti alırken 2 farklı set daha vardı.

12 yorum:

Junkhead dedi ki...

Canım güle güle kullan ! Allık renkleri çok hoşmuş ;) Öpücük pozun da süper hahahh :D :D

itsbea dedi ki...

güle güle kullan cnmcm.çok güzel görünüyor set

özge dedi ki...

adaşım,sağol tatlım,öpücük pozu kendiliğinden gelişti,gün ışığında ışıltıyı bir türlü denk getiremedim,bu fotoda belirgin çıkmıştı :))

itsbeacım,teşekkürler canım:)

birbuketkozmetik dedi ki...

gerçekten çok güzel bir set,
tek tek almaktan daha hesaplıdır eminimki..iyi günlerde kullan...

Outlet makeup dedi ki...

bence harika :) güle güle kullan=)
zaten ürün ambalajları için bile alınır çok güzel:)
Fiyatı nekadardı acaba? :)

j.d. dedi ki...

Ben bayılıyorum Too Faced'e, bende de vardı buna benzer bi setinden, bütün ürünleri de gerçekten kaliteli oluyor ;)
Güle güle kullan canım :)

busesinem dedi ki...

set çok güzel,farın ve allıkların rengide çok hoş,sanırım birde far bazı var,oda çok beğenilen bir ürün,güle güle kullan canım,çok güzel bir doğum günü hediye olmuş.

chunlibeauty dedi ki...

guzel gunlerde kullannn bende cok begendim :D

özge dedi ki...

powderpuff,tektek almaktan uygun tabi.

outlet,teşekkürler canım,107 tl fiyatı...


j.d,kesinlikle kalitesini çok seviyorum bu markanın,teşekkür ederim:)


busesinem sağol tatlım,far bazını çok övüyorlar,orjinal boyu 80 tl olması lazım,bende bugün deniycem :)


chunlicim teşekkür ederim:)

Fashionlicious Girl dedi ki...

ay çok güzelmiiiş:) güle güle kullan!

sevda s. dedi ki...

zge'cim, ne güzel bir setmiş. Renklerine de bayıldım. Güle güle kullan canım :)

özge dedi ki...

fashionlicious,teşekkürler canım:)

sevdacım,sağol tatlım,daha güzelleri senin olsun:)