17 Ağustos 2011

Tatil Sonrası...

Tatilden döndüm,birkaç gün evimdeyim:) Pazartesi yine iş :(  Tatilde çok az ürün kullandım,dudak balmı,temizlik ürünleri ve güneş ürünleri. Dolayısıyla kozmetiği özledimm. Renkli ürünlerimi özledim:) Bol bol post gelecek bu konuda,özlemimi gidericem....

Şehir dışındayken aldıklarımı hemen paylaşıyorum:))

Rengine dayanamayıp aldığım Puma ayakkabılar ve bu renklere uygun tişörtler


Telefonuma taktığım ayıcık, Tokalarında rengini sevdim...





Tepe Home dan aldığım yeni kahve kupam. Benim rengim tabiki,birçok rengi vardı. Ben Türk kahvesi sevdiğim için nescafe tüketmiyorum ( zararlı bulduğum için ) Bu bardakta kışın sahlep ve sıcak çikolata içmeyi düşünüyorum:)



Duş jelleri,vücut kremi,diş macunu,saç kremi,rollon ve deolar,sabunlar birde listerıne (bu ürüne bayıldım )


HERKESE MUTLU BİR GÜN DİLİYORUM



10 yorum:

j.d. dedi ki...

Hoşgeldin canımmm :) Biz de özledik senin makyaj postlarını ve tabiki senii :)

özge dedi ki...

j.d , hoşbuldum canım,çok sevindim buna:)

senem dedi ki...

ayakkabına tek kelimeyle bayıldım rengi harikaaa güle güle giy.

telefonda aksesuarı bende seviyorum ama yeni telefonuma takamıyorum :)

listerine nasıl biraz bahsetsen :)

özge dedi ki...

ssdesign,teşekkürler canımcım. listerin çok güzel dişlerini fırçalayıp gargara yapıyorsun dil komple temizleniyor hatta ilk yaptığında feci yakıyor ağzı:)kullandıkça sadece nane tadı geliyor.)

Unknown dedi ki...

hoşgeldinn (:
canım gözden kaçırırsın belki makyajkozmetik'in çekilişini kazanmışsın (:
listerine'İ merak ediyorum ama çok yakıcı olduğundan korkuyroum kullanmaya. kupana da bayıldım.
güzel günlerde kullan hepsini.

özge dedi ki...

dofacım hoşbulduk canımcım:) sağol tatlım mail atmış çok sevindim görünce:) listerine ağzın temiz değilse çok yakıyor,teşekkürler:)

sevda s. dedi ki...

Özge'cim ayakkabına bayıldım, ne güzelmiş rengi.
Kupanı da sevdim.

Bütün aldıklarını güle güle kullan. Tekrar hoşgeldin. :)

özge dedi ki...

sevdacım,beğenmene sevindim bende ilk anda vuruldum,hatta bugün giydim gayet renkliydim:)tekrar hoşbuldum canım...

gamze dedi ki...

Ayakkabına bayıldım,Puma ayakkabılara karşı her zaman ayrı bir sempatim vardır zaatennn:))rexona deo çook güzel kokuyo ama bende hiç kalıcı olmadı malesef:/Invisible roll on nasıl,memnun kaldın mı?

özge dedi ki...

gamzecim bende puma severim,genelde renkli yapıyor çünkü. ınvısıble kokusu güzel ama korumuyor çok ...