24 Ağustos 2011

Çekiliş Sonucu...

VEEEEE HEDİYEYİ KİMİN KAZANDIĞI BELLİ OLDU :)  15. SIRADA OLAN BUKET KAZANDI :)


Blogger buket dedi ki...
uzun zamandır takip ediyorum ben bloğunu ürün yorumlarını ve bugünün makyajı temalı postlarını çok seviyorum hediyeler de çok kullanışlı şansımı denemek istedim=) madmadamerocks@gmail.com
25 Temmuz 2011 00:01
BUKETCİM GÜZEL GÜNLERDE KULLAN. BURAYA YAZDIĞIN MAİL ADRESİNDEN SANA ULAŞACAĞIM.

 KAZANAMAYANLAR İÇİN EN KISA ZAMANDA TESELLİ HEDİYESİ GELİCEK :))

4 yorum:

buket dedi ki...

ay çok mutlu oldum çok teşekkür ederim canım=) senden mail bekliyorum ben =))))

özge dedi ki...

rica ederim canım,yorumunun altında yazan mail adresine gönderdim mail :)

gamze dedi ki...

:(( demek istiyorum:)Burdan da buket'i tebrik ediyorum:)

buket dedi ki...

canım hediyelerim geldi çok teşekkür ederim hepsi birbirinden güzel =)