30 Ağustos 2011

Flormar Hand&Body Cream

Flormarın Nar özlü bu kremi vücut ve el için olsa da ben sadece el kremi olarak kullanıyorum. Nemlendirmesi çok iyi, kokusu çok güzel. Narlı ürünleri çok severim meyve ve şeker kokarlar. Bu kremi de sevdim,oldukça büyük. Benim için tek olumsuz tarafı elinize sürünce sanki yağ donmuş gibi bir his oluyor. İlk sürdüğünüzde oluşuyor bu,sonradan o his kalmıyor. İlk 2-3 kullanımda bu his rahatsız etti beni. Sonradan alıştım:) 

 Eğer bu yağlı yapısı rahatsız etmez derseniz hem büyük hem güzel kokan hemde uygun fiyatlı bir ürün....


7 yorum:

itsbea dedi ki...

hoşgeldin cnm:)

özge dedi ki...

hoşbulduk bitanem:)

sevda s. dedi ki...

Özge'cim hoşgeldin
Narlı ürünlerin kokusunu seviyorum genelde. El kremi stoğum bitince ben de bir deneyeyim :)

özge dedi ki...

hoşbulduk sevdacım:)

Adsız dedi ki...

bunun yüz yıkama jeli çok güzel,papatyalı olanı.

özge dedi ki...

adsız,ben ona cesaret edemedim ya yüzüme zararı olursa diye:( makyajıda çıkarıyormu?

Adsız dedi ki...

ben de kullanıyorum,kokusu çok güzel :)