7 Ağustos 2011

Maybellıne One by One...

Bu ürünün Türkiye ye gelmesini sabırsızlıkla bekledim. Yaklaşık 1 ay önce Watsonsta gördüm ve çok sevindim. Fakat beklediğime değmedi diyebilirim. Benim kirpiklerimi ne dolgunlaştırdı nede uzattı. Öylesine sıradan durdu.

Rengi daha turuncu ben bir türlü gerçek rengi yakalayamadım.


Plastik fırçası var, zaten ben kıl fırçaları daha çok seviyorum. Bazen plastik fırçalılarda iyi gelebiliyor. Bu öyle olmadı tabi.


Bu rimeli kullanıp ta beğenen var mı bilmiyorum ama ben beğenemedim :(



9 yorum:

Adsız dedi ki...

aaa ben de merak ediyordum bu rimeli. maybelline'in rimellerini seviyorum.

demek ki bu güzel değil, pembe ve sarıyı çok beğenerek kullanmıştım

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

maybelliene reklam işini iyi yapıyo bana kalırsa.
iyiki almamısım.

özge dedi ki...

mavigüzeldir, pembe çok güzel,şu mor gibi olan bayılıyorum ona,yinede dene tabi herkeste farklı olabilir.


kova kadını, tabi önceden meraklandırıyorlar insanı:) kirpik yapımdanda kaynaklanıyor olabilir,bana olmayan rimelleri kuzenime veriyorum o bayılıyor mesela.

suna parfümeri dedi ki...

rimelde lancome'dan şaşmıcaksın...lancome un rimellerine bayılıyorum vaadettiklerini veriyor,birkaç marka denedim ama yine lancome a döndüm :)

özge dedi ki...

sunacım,lancome dramaya bayılıyorum bende :))

sevda s. dedi ki...

Ambalaj rengi de ne kadar güzel halbuki, sırf ona kanıp alabilirdim :)

özge dedi ki...

sevdacım ambalaj rengi süper bencede:)

Unknown dedi ki...

ben de makyaj çantasına atmalık aldım ama yok hem fırçası çok büyük geldi, hiçbir özelliği de yok sadece kirpikleri yapıştırmıyor :/

şimdi yine clinique high impact mi alsam lancome hyp. mu alsam diye düşünüyorum (:

özge dedi ki...

dofacım,bahsettiğin iki rimelde çok güzek bence:)