22 Ağustos 2011

Inglot Büyüsü....

Daha önce ara sıra bişeyler aldığım,çok sevdalısı olmadığım bir marka olan Inglot artık zirve yapmış durumda:) Mac ve Inglot biliyorsunuz birbirine yakın markalar. Mac benim sevdiğim bir marka değil. Seveni çok olsada ben çok nadir alışveriş yaparım. Aldığım şeyleride sonradan sevmem:( Belkide sırf bu yüzden Inglotada sıcak bakmıyordum. 

Artık blogumda bol bol Inglot ürünleri göreceksiniz sanırım:) Bu büyü devam ettikçe :)

 İçinde minik pırıltılar bulunan farlar. Göz altlarımda aydınlık sevdiğim için çok işime yarayacaklar,baz renkleri olarakta kullanılabilirler



Loose Powder ( ışıltılı ) - Cream Fondoten - Amc Concealer - Yeşil cream concealer


21 T ve 5 FS fırçalar

Hepsine ayrı ayrı bayıldım tektek ayrıntılı post hazırlayacağım için ayrıntılara girmedim. En kısa zamanda ayrıntılar burada olacak :)

8 yorum:

itsbea dedi ki...

canım güle güle kullan hepsini..çok şık seçimler:)

bronz makyaj dedi ki...

fiyatlarını yazman mümkün mü?

özge dedi ki...

itsbeacım,teşekkürler şeker:)

bronz makyaj, net hatırlamıyorum canım ama fondoten 55- pudra 50 - concealer 33 - yeşil olanda 33 - farlarda 34 fakat fırçaları hiç hatırlamıyorum canım:(

busesinem dedi ki...

güle güle kullan canım,aldıklarının hepsi birbirinden güzel.

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım :)

özge dedi ki...

busesinem - sevda çok teşekkürler kıslarrr :)

arzuınglot dedi ki...

memnunsun ürünlerden deilmi :D

özge dedi ki...

arzucum çok memnunum ürünlerimden, yakında yanına uğrıycam, görüşmek üzere :)