24 Temmuz 2013

Bourjois Turquoise Block..

Herkese Merhaba,

Güne bu cıvıl cıvıl oje ile başlamak istedim. Bourjois ojeleri tek geçerim. Sally Hansen ojelerden bile daha çok seviyorum. Bence en önemli özellikleri uzun süre dayanmaları. Tekrar tekrar sürebiliyorsunuz yapısında hiç değişiklik olmuyor. Yeni eklenen 2 rengi oldu. Biri turkuaz diğeri ise gece mavisi tonunda. Ben aylar önce yabancı bir bloggerda görmüştüm ve kuzenime göstermiştim bu renge bayıldım diye. Çok ilginçtir ki Tr ye geldiğinde tesadüfen kuzenimle geziyorduk ve görünce çığlık atmamak için zor durdum. Hemen blogta gördüğüm rengi kaptım,diğerini de belki ilerde alırım emin değilim. Sanki yerli markalarda da var o maviden diye düşünüyorum.

İşte aşık olduğum ojeyi paylaştım sizinle günün makyajı postuda gelecek tabi bu ojeler sürülmüş şekilde. 

Kocaman Öpüyorum:))




4 yorum:

Luna dedi ki...

rengi cok hosmus elindede cok güzel durmus =)

özge dedi ki...

luna,çok teşekkürler canım ölüyorum bu renge:)

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Bunlar yaz koleksiyonumuş canım. Bende çok beğendim. Minik bir indirim beklemekteyim :)

özge dedi ki...

kelebeğim,bu seri zaten vardı iki yeni renk eklenmiş belki daha fazladırda tr ye iki renk gelmiş. mutlaka bak çok tatlı bir renk:)