24 Temmuz 2013

Inglot Mor Maskara..

Inglot şuan Tr de olmadığından ürünleriyle ilgili yazı yazmak içimden gelmiyordu.Fakat duyumlarımıza göre yakında gelecekmiş. Renkli maskara almayı düşünenler açısından yer vermek istedim.

Bu maskarayı bana Itsbeacım hediye etmişti. Ankaraya geldiğinde bol bol Inglottan alışveriş yapmıştık ve o bu maskarayı almıştı  ben o zaman almamıştım ve soruyordum nasıl? iyi bir ürün mü ? vs şeklinde. Sonunda bana gönderdiği bir pakete eklemiş :) Tabi çok sevinmiştim o dönem. 

Oldukça kuru yapıda bir maskara, fırçası kıl fırça benim sevdiğim tarzda. Renk vermesi oldukça güzel. Pastelin renklileri gibi ben burdayım demiyor ama belli oluyor. Tabi zaten kuru yapıda olduğundan çabuk bitiyor ama yinede tekrar geldiğinde Inglot başka renkler almayı düşünüyorum.

Sevgiler..





2 yorum:

Mor Hastası dedi ki...

morsa güzeldir tabi si:))
tr gelirse alırım bende :))
güle güle kullan..
kirpiğinde görmek isterdim :))

özge dedi ki...

mor hastası,canım kirpiğimde fotoda belli olmayınca vazgeçtim sürmekten böyle renk daha güzel görünüyor diye düşündüm.