1 Temmuz 2013

İnci Tozu Kremi..

Herkese Günaydın,
Bir dönemin çok meşhur olan İnci tozu kremini ben 2 ay önce kullanmaya başladım. Nedense birden yayılan bir ürünü hemen denemek istemedim. Yada o dönem her marka ürettiği için ve bu markalar genelde aktarlarda yada internet üzerinden satılan markalar olduğu için güvenemedim. 2 ay önce arkadaşımın vasıtasıyla '' Orkide Hareketinden '' aldım. Ürünleri yurt dışından getiren bir firma olduğundan ve arkadaşım çok övdüğünden denemek istedim.

Ambalajı çok tatlı, yuvarlak olduğundan elde kolay tutuluyor. Gündüz-gece diye ayırmamışlar fakat makyaj için taban oluşturur bilgisi yazınca gündüz kremi olarak kullanmaya başladım. 

Şuana kadar bir zararını görmedim. Güzel nemlendiriyor,gerçekten üzerine makyaj yapınca kusmuyor ( bazı kremlerde yaşıyorum bunu ) Fakat cildi çok matlaştırıyor ve ben bir nemlendiriciyi sürdüğümde canlı göstermesini istiyorum. O kadar mat yapıyor ki bir süre sonra nemlilik gidiyor ve kurumaya başlıyor cilt. 

Ben matlık vermesinden dolayı sevmedim, yağlı ciltler bayılacaktır. Hiçbir zararı olmadığı gibi yararı da olmadı benim cildime. Yarısından az kaldı zaten, bitince yeniden almayacağım.

SEVGİLER..

 






Hiç yorum yok: