16 Temmuz 2013

Flormar Precious Lıp Gloss..

Flormar ın Lights Of Flower Koleksiyonunda yer alan bu glossu oldukça sevdim. Öncelikle renk tam benlik. Koyu göz makyajları ile süper duruyor. Sürümü kolay,pürüzsüz. Kokusu klasik Flormar glosslarının kokusu diyebilirim. Çiçeksi. Ben seviyorum bu kokuyu ama sevmeyenler olabilir.


Aplikatörü çok hoşuma gitti, dudağa tam oturuyor ve tek hamlede tüm dudağa glossu yayıyor. 

Islak ve pürüzsüz duruyor. Tek kötü yanı birçok gloss gibi hemen silinmesi. Kremsi yapıda olduğundan belki biraz daha kalır diye düşündüm fakat olmadı. 

Bendeki rengi LF 42  - Nude tonları sevenlere tavsiye edebileceğim uygun fiyatlı bir gloss.

ÖPÜCÜKLER:))





2 yorum:

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan canım tenine makyajlarına yakışacağından şüphem yok. ama rengi bana pek hitap etmedi daha çok soft pembe ve coral tonlarını seviyorum glosslarda.

özge dedi ki...

renkli masallar,sağol canım aynı glossun coral tonuda vardı deneyebilirsin.