16 Temmuz 2013

Vichy- Bioderma spf 50 güneş kremleri..

Herkese Günaydın,
Aslında yaz-kış herkesin kullanması gereken fakat çoğumuzun sadece yazın kullandığı güneş kremlerinden bahsedeceğim. 
Benim yüzüm için güneş kremi alırken ilk baktığım özellik makyaja uygun olup olmaması ve ciltte kalıp gibi durmaması. Bazı markalardan aldıklarımız her ne kadar yüz için olsalarda yoğurt kıvamındalar ve yüze sürünce sağlıksız bir görüntü oluşturuyorlar,zaten çok ağır yapıda bir kremin üzerine makyaj yapmak imkansız. 
Bu sebeple alırken çok özen gösteriyorum. Bahsedeceğim 2 ürün beni bu konuda hiç yormadı. Gayet hafif yapıdalar,üzerine istediğiniz gibi makyaj yapabiliyorsunuz.

Her ikisininde renkli olanını kullanıyorum ben. En açık renkleri tabiki. Makyaj yapmadan tek başlarına sürdüğümde cildime hafif renk veriyorlar,üzerine makyaj yaparsanız da taban oluşturmuş oluyorlar. 

Vıchy : 
- Koruması oldukça iyi.
- Renk olarak biraz daha açık olsa daha iyi olurdu.
- Rengi kesinlikle giysilerinize bulaşmıyor. 
- Makyajı güzel tutuyor.
- Yapısı ince fakat biraz daha ince olabilirdi.

Bioderma :
- Koruması iyi.
- Rengi çok güzel,beyaz tenlilere uygun.
- Giyinirken vs.giysilerinize bulaşıyor ve kolay çıkmıyor dikkat etmek gerek.
- Makyajı gün içinde biraz akıtabiliyor,yani cilt oksitlenmesini artırabiliyor(aşırı sıcaklarda)
- Yapısı inanılmaz ince en çok bu özelliğini seviyorum.

Sonuç olarak, Vıchy bir sezon kullandığım bir ürün,hatta ailem buradayken bitti çöpe attım,unuttum o yüzden bitenler yazımda olamayacak kendisi. Tavsiye ederim özellikle renk verenini. Bioderma ile üçüncü sezonumdayım:) O kadar çok sevdim ki bittikçe gitti aldım ki ben yenilik seven bir insanım. Kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle cildi yağlı olmayanlara. Bitmesine az kaldı bu sefer bıktığım için değiştireceğim. Aklımda clinique var. 

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Yaz-kış herkese öneriyorum.

SEVGİLER:))


2 yorum:

seregon dedi ki...

Biodermayı sevmedim ben ama Vichy renkli koruyucu fena değil. Bende kullanıyorum. Güle güle bitir:)

özge dedi ki...

seregon,sağol canım bende sıkıldım artık vichy bitti,biodermada bitince marka değişikliği yapacağım..