22 Kasım 2011

Öylesine Alışveriş....

Aslında lazım bişey yoktu ama Watsons karşıma çıkınca John Fridanın saç şekillendiricilerinden önce kullanılan serumundan almak için uğrıyım dedim. Tabiki bulamadım ,kaç gündür bakıyorum bulamıyorum ürünü. Tabi bulamayınca elim boş çıkmadım:) Bunları aldım. Kaçıncı mavi ojem bilmiyorum ama çok seviyorum napiim!! 

 Foto kötü kusura bakmayın,bu saatte eve gelince biraz uyduruk oldu :)) Zaten ojeleri swatchlarım yakında, yeşil çaylı maske ve temizleyiciyi de kullanınca büyük bir zevkle anlatırım:) Yeşil çay bulunan her şeyi havada kapıyorum resmen:))

Eşimde bana bir süredir hediye almadığı için bugün 2 saat aldı :)) Onlarıda yarın eklerim. 
HERKESİ KOCAMAN ÖPTÜM...




5 yorum:

smyrnian dedi ki...

güle güle kullan canım :)

Mervenin Dünyası dedi ki...

Hayirli olsun, güle güle kullan. Yesil cay bulunan hersey gercekten cok güzel kokuyorrr :)))

Unknown dedi ki...

Yeşil çaylı ürünleri çok severek kullanıyorum çünkü bir şekilde çok doğal olduğuna ve cildime zarar vermeyeceğine inanıyorum canım. Sen de güle güle kullan aldıklarını mavi ojelerin de pek güzelmiş ;)

BeTwin Us

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım, ben de mavi ojelere bayılıyorum :)

özge dedi ki...

smyrnian,teşekkürler canım:)

mervecim,bende kokularını çok seviyorum:)

betwinus,kesinlikle bende içime sinerek kullanıyorum,çok teşekkürler canım:)

sevdacım,yaşasın mavi ojeler:)