4 Kasım 2011

Parlak ve Mor:))

Bugün oldukça sedefl, mor bir makyajla karşınızdayım. Mor ve lila renklerdeki göz makyajını herkes bana çok yakıştırsada,ben nedense çok çok sevemiyorum:( Aklıma gelince yapıyorum tabiki ama çok içime sinmiyor....

Bu mor pastelin bir anda görüp bayıldığım bir farı,mavimsi caf caflı bir mor, farın yapısıda süper.....


Kullandığım ürünleride ekliyorum özellikle farları görmeniz için:



Sadece allığımı eklemeyi unutmuşum. Maybellıne dream touch....

HERKESE GÜZEL HAFTA SONLARI....BEN YARIM GÜN ÇALIŞIYORUM:( ÇALIŞMAYANLARA İYİ TATİLLER....

20 yorum:

Kepslok dedi ki...

Bence çok yakışmış mor ve yeşil harika olmuş,kıyafetinle de çok uyumlu olmuşsun :)

busesinem dedi ki...

özgecim bu makyaj alıştığımızın dışında bir makyaj olmuş ama bende beğendim arada değişik makyajlar yapmak iyi oluyor.

Unknown dedi ki...

çok yakışmış yahu yakışmaz mı morlar sana. gloss da çok şirinmiş ♥

betül dedi ki...

kesinlikle çok yakışmış mor harika görünüyosun yakıştıramıyorum deme bence :)

civciv dedi ki...

gözlerine hayranim tatlim.. masallah, keske benim göz rengim de yesil olsaydi :))


mor rengini begeniyorum ben de <3 biraz daha koyusunu istiyorum.. lancome da gördüm..


öperim seni cok
iyi haftasonlari

itsbea dedi ki...

cnm mor sana yakısıyor bencede:)hatta banada yakısıyor sanırım ama bende senin gibi kendime çok yakıstıramıyorum:))son birkaç makyajımda begendim gibi.koyu mor tonlarını özellikle..lila tonlarının hala yakısmadıgını düsünüyorum:))

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

tatlım bence harika olmuş. gayet hoş görünüyorsun. ama önemli olan senin içine sinmesi ve o makyajla kendini iyi hissetmen. kendini iyi hissetmiyorsan bu tonlarla; sil gitsin o makyajı ;) ama ben beğendim yani :)

güneşli dedi ki...

ben mor farların hastasıyım acaba numarasının söylermisiniz rica etsem.birde o flormar kutusunun içindeki ne?

j.d. dedi ki...

Ama çok güzel olmuşsun tatlım, neden yakıştırmıyorsun kendine..

Bu arada bende mimin var, yapmanı da dört gözle bekliyorum^^

özge dedi ki...

kepslok,çok teşekkürler tatlım,bu fuları çokkk seviyorum:)

busesinem,evet baya farklı oldu :) iş yerindekilerde çok beğendi :)

dofacım,beğenmene çok sevindim,bu glossun 2 rengi daha var bence çok seviyorum:)

betülcüm,elim nedense morlara pek gitmiyor:) ama mor bişeyler giyince başka renk makyaj yapmakta hoşuma gitmiyor:) güzel sözlerin için teşekkürler....


civciv,senin güzelliğinin yanında benim gözlerimin lafımı olur şeker:) lancome ürünlerini sevdiğini biliyorum,çok öptüm:)

itsbeacım,sağol tatlım,sen göz makyajı deyince nedense aklıma dior koyu mavi geliyor:) senin öyle bir farın varya,sanki hep onu sürüyormuşsun gibi:) mac paletteki mor yakışır bence sana:)

hülyacım çok teşekkür ederim,kesinlikle insan sonra tüm gün rahatsız oluyor,ama mor tonlarında giyinince illa yapıyorum :)

güneşli,farın numarası 122 pastel marka. flormar loose pudra , makyajı matlaştırıyor ben fondoten üzerine sürüyorum:)

özge dedi ki...

j,d, çok teşekkürler tatlım,mime bakıyorum hemen:) aslında yakıştırıyorumda çok içime sinmiyor birde mor far görünce wow olmuyorum :)

güneşli dedi ki...

ay çok teşekkür ederim cvp verdiğin için.son bi sorum daha olacak flormar losse pudranın kapatıcılık düzeyi nasıl?

özge dedi ki...

güzeşli rica ederim canımcım. herzaman yardımcı olurum. pudra çok kapatıcı değil ama fondoten üzerine fırça ile sürersen baya iyi duruyor..tek başına kullanılmaz bence...

BuRcU dedi ki...

canım makyajın hoş görunuyor ama ben göz rengıne takıldım gercekten orjınalmı :))) bana lens gıbı geldı bu kadar parlak yesıl renk görmedm ben :)

özge dedi ki...

burcucum,teşekkür ederim,sanırım yeni izleyicilerimdensin:) çünkü renk renk lens kullandığımı sürekli belirtiyorum:) Fakat kendi gözlerim zaten yeşil yeşilin üzerine yeşil lens bu şekilde duruyor. bugünün makyajı kısmında eski yayınlara bakarsan bazılarında lenssiz bazılarındada farklı renklerde lensli halimi görebilirsin tatlım:)

sevda s. dedi ki...

Seninki gib renkli güzel gözlere morları pembeleri eflatunları ben çok yakıştırıyorum canım. Ki sana da çok yakışmış, pek bi şahane olmuş. O farın rengi ne kadar güzelmiş yahuuu :) Ben de de böyle güzel dururmu ki:)

GüzelGül dedi ki...

ayyy hem gözlerin cok güzel hemde göz makyajini güzel yapmissin.Moru bende cok severim ama sana daha cok yakisiyor :)))

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

özge dedi ki...

sevdacım sanada yakışır neden yakışmasın:)

güzelgül,şımarttın beni:)teşekkür ederim:)

milky dedi ki...

Tenine ve gözlerine çok yakışmış canım.
bu arada gloss ne kadar güzel şeker karnavalı gibi :)

özge dedi ki...

mily,teşekkürler tatlım:) gloss kesinlikle öyle:)