9 Kasım 2011

bitirdiklerim....

Bitirdiğim ürünlerin yazılarını Her pazar hazırlıyordum. Elimde ürün ambalajı bekletmeyi sevmiyorum. Her hafta hafta içinde bitirdiklerimi Pazar günü atıyorum,çok iyi oluyor:) Birkaç haftadır Pazarları ya şehir dışındaydım,ya biten ürünüm olmadı falan aksadı durum. Bu ara hızlıca bişeyler bitirince pazarı beklemek istemedim...

Isana Saç Spreyi : Memnunum,maşadan sonra kullanıyorum. Defalarca aldım kullandım çeşitlerini. Bitirdiğim ürünlerde diğer çeşitlerinide görebilirsiniz. Bu arada bu en sert olanı.

Loreal Far : Ben baz olan farları çok kullanıyorum. Bej - beyaz - kemik rengi vs... Göz kapağıma,göz altıma vss.. kullanıyorum. Bu far sedefli bir bejdi, tüm göz kapağına sürüp,siyah kalem çekince harika oluyordu. Tavsiye ederim.

Flormar Göz makyaj temizleyici : Ne iyi ne kötü, bir kez alıp kullanmıştım,bir daha para verip almam demiştim,buda hediyeydi kullandım:)

Dadya Dolum Parfümler : Çok parfüm tüketen biriyim, özellikle iş yerinde gün içinde sürekli fıs fıs şeklindeyim:) Orjınal parfüm nadir alırım, genelde annem hediye alır bana orjinallerini:) Dadyayı bu konuda seviyorum. Kampanyalarıda güzel. Bu iki parfümün biri Lancome  - diğeri Moshino. İkisinide çok beğeniyorum.

Lancome UV Expert : 50 factör içeren bir nemlendirici diyelim. Nemlendirici kıvamında, güneş kremi gibi değil. Çok hafif, çok güzel. Yazın uzmanı önermişti almamıştım,aslında alınabilirmiş çok çok başarılı. Zaten Lancom un bazı ürünlerine sıcak bakıyorum:)

Isana Disk Pamuk : Aloe veralı olanı,seviyorumm...

Şimdilik bunları bitirdim. Bitmek üzere olan ürünlerimde var,sanırım pazara bitmiş olurlar :)

9 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben de sana dolma parfümleri soracaktım
kalıcılığı nsl sen uzmansın bu konuda
rossman ürünleri gönlümüzüçeldi resmen .
ben de artık her ürünlerimi ilk once oraya baktıktan sonra alıyorum

sevda s. dedi ki...

İlk Rossmann'ımız açıldı İstanbul'a yaşasın. Ama maalesef 40 yılda bir yolumun ancak düşebileceği bir yerde. Bakalım ben ne zaman tanışacağım Isanalarla Rival lerle :)

özge dedi ki...

kovakadını,ben sürekli dadyadan alıyorum. daha önce birkaç marka denedim onlarda kapandı zatende çok kötülerdi. uzunsüredir dadyadan alıyorum. bazı kokularda çok başarılı bence:) rossmann spreyler çok uygun fiyat ve vella kadar başarılı bence:)

sevdacım,evet sonunda dedim bende,senin adına ben sevindim ama uzak oluşu kötü. Bende bugün ilk kez gratise gittim oda bana uzak baya:(

Adsız dedi ki...

cnm birşey soracağım daha önce cevapladıysan kusura bakma görmedim tekrar soruyor olacağım.dikkatimi çekti mesela farların falan kenalarını kullanmadan mı atıyorsun?ben sevmiyorum kenarda kalanları kullanmayı özellikle pudralarda çabucak kırılıyor çünkü ama sanki son zerre de bitene kadar bitmiş sayamıyorum bir türlü:)

özge dedi ki...

gizemel,kenarlarını kullanmıyorum canım,çünkü çok kötü oluyorlar,pudralarda aynı şekilde artık eski etkiyi sağlamıyorlar:) farlar mesela kenarlerı tırnakla kazıyıp kullanılabilir ama gözde çok kötü duruyorlar:( bu yüzden atıyorum ben.

BÜTÜ dedi ki...

ayyy ne kadar guzel gorunuyorlar...

özge dedi ki...

bütücüm,ürün bitirme görüntüsüne bayılıyorum bende:)

Adsız dedi ki...

evet haklısın sürmek falan zorlaşıyor,ben neden inatla cebelleşiyorsam:)ben de sürememeye başlayınca atacağım artık:)

Unknown dedi ki...

Göz temizleme ben neutrogena kullanıyorum ama sephora'da gördüm geçelerde çok merak ettim, ondan kullandın mı hiç canım?

Bir de, ben de kenarları kullanamıyorum elime gelmiyor fırça ile denedim o da pek efektif olmuyor ne yazık ki ://


BeTwin Us