19 Kasım 2011

Golden Rose Matte Velvet 103 ....

Golden Rose un çıkardığı mat ve yarı mat ojelerden birkaç tane almıştım, bugün mavi olanı sürdüm. Benden önce adaşım blogunda bu oje swatchlamıştı. Bende foto ekliyorum, ama bana çok yakışmadı sanki. Mavinin her tonuna hayran biri olarak bu mavi bana hiç yakışmadı :( Bu ojenin adaşıma çok yakıştığını düşündüğüm için birde onda görün istedim:) 

Şişesindeki gibi biraz daha buzlu bir görüntüsü olsa sanırım daha güzel durabilirdi :))

GÜZEL BİR CUMARTESİ GECESİ DİLEĞİYLE :) MUCK...

5 yorum:

Junkhead dedi ki...

Canımcım çok teşekkür yaa ben çok sevdim bu ojeyi zaten,bunun füme olanını daha çok sevdim ama :)) Niye öyle diyorsun yahu mavi sevene her mavi yakışır heem,öperiiim !

★nasli_ dedi ki...

Matı napcaksın canımm çek üstüne cila ohh parlasın :D
http://www.nzlsyn.blogspot.com

sevda s. dedi ki...

Çok beğendim ben ama :)

Adsız dedi ki...

ben de az önce golden rose matte 04 ü sürdüm tırnaklarıma, çok memnunum yaa bağlandım ben ojeme, senin de kullandığın renk canlı ve çok güzel

özge dedi ki...

adaşım,bahsettiğin rengide çok merak ettim,bende öptüm:)

nasli,işte bazen mat seviyoruz bazen parlak :)

sevdacım,beğendiğine sevindim:)

sJ, şişeleride çok güzel bende buzlu buzlu :)