1 Kasım 2011

Sephora Blush Me !

Sephorada bu allığın başka bir rengini görmüştüm,rengi çok beğenmiştim. Yine 3 renkli bir allıktı. Sephoranın kendi allıklarını hiç denemediğim için almaya cesaret edememiştim. Kozmonun çekilişinden bu allığı kazanınca,en çok yapısını görme,deneme şansım olacağı için sevindim:) Son zamanlardaki favori pembe allığım oldu kendisi.


Çok sedefli görünüyor,sedeflide zaten ama yanakta hiç öyle yanar döner durmuyor. Çok doğal bir pembe oluyor:))

Bendekinin numarası,ama almak istediğimin numarası kaç bilmiyorum,bilseydim mutlaka bakın derdim...

Renkler böyle, tek tek hiç kullanmadım,tüm renkleri karıştırarak fırçaya alıyorum,gayet güzel doğal bir pembe oluyor. Artı olarak uçup gitmiyor. Yapısını,duruşunu,rengini,kalıcılığını sevdim bu allığın..

Allıklara çok düşkün olmadığımdan yazılarını yazmakta çok gecikiyorum, ama artık daha sık yazmaya özen göstereceğim,zaten şuan kullandığım allıklar içime sinen çok sevdiğim allıklar...


5 yorum:

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

güle güle kullan özge'cim :)

Adsız dedi ki...

cok tatli bi allik rengine bayildim, acik tenlilerde cok daha bi hos duruyordur kesin ;) güle güle kullan canim

özge dedi ki...

hülyacım,sağol tatlım:)

demir çiçek,teşekkür ederim,renk çok güzel gerçekten:)

sevda s. dedi ki...

Özge'cim, çok güzelmiş rengi, ee bi de kalıcıymış daha ne olsun. Güle güle kullan canım :)

özge dedi ki...

sevdacım,sağol tatlım,hem kalıcı hem doğal bir renk,bir rengini daha beğenmiştim en kısa zamanda onuda almak istiyorum...