11 Kasım 2011

Revigen .....

Revigen ince ve cansız saçlar için şampuan Lilakutu  nun içinden çıkmıştı. Bu kutunun içinden çıkanları yavaş yavaş kullanmaya hatta bitirmeye başladım. Bitirdikçe de yorumlarımı sizlerle paylaşıyorum:) Revigen şampuan bence çok çok kötü. Tabi bu benim fikrim. Benim saçlarım çok ince telli olduğu için,bu ürüne sevinmiştim. Fakat bu şampuan sanki saçları iyi temizlemiyor. Kıvamı çok yoğun. Doğru düzgün köpürmüyor. Ayrıca bu şampuandan sonra saç kremi ve maske kullandığım halde saçlarım semsert  oluyor. Kullanıp beğenen varmı bilmiyorum ama benim saçlarıma uymadı:(( 


Lila kutunun amacıda buydu , ürünlerin minik deneme boylarını kullanıp beğendiğimiz ürünler için para harcamamız:) Örneğin bu şampuanın orjınali alıp çöpe atma gibi bir durumum olmayacak:) Bu anlamda çok başarılı bir sistem olduğunu düşünüyorum....

4 yorum:

LensMakyaj Blog dedi ki...

Benim de saçlarım çok ince. Bazen bu şampuan gözüme çarpıyordu ama alasım gelmiyordu. İçime doğmuş demek ki. :)

özge dedi ki...

cansucum,iyiki almamışsın hakikaten içine doğmuş:)

caramel dedi ki...

Bence kişiden kişiye farkeder. Ben çok fazla dökülme yaşadığım bir dönemde doktor reçetesiyle kulladım çok da memnun kalmıştım mesela. Herkeste fark ediyor demek ki.

özge dedi ki...

caramel,tabiki ürünler herkese göre değişiyor,bunlar benim kendi fikrim,sizler yorumlarda anlattıkça daha iyi oluyor ...