21 Kasım 2011

Süslü cicileri...

Blogumun 1.yılınıda doldurunca güzel bir pazar günü geçirdim ve içimden takı almak geldi:) takı alışveriş isteğim birden arttı ve sonuç bu iki güzellik. Blogumu 2  sene önce açsaydım bol bol , çılgınlık derecesinde  takı hemde her türlü takı görebilirdiniz. Artık uslandım az az alıyorum:) Bir girdiğim takıcıdan 5-6 parça almıyorum. O hastalığım bitti çok şükür:) Kozmetikte de uslansam nerdeee.......

Çok seçenek arasından en çok bunları sevdim:) Ankaralılar için aldığım yerin ismine de baktım bu sefer. Kurbiş yüzüğümü aldığım yer Atlantis AVM de Süslü Accessorize. Ara sıra uğrayınca değişik ürünler oluyor.Mutlaka bakın derim:))

12 yorum:

şirince tatlar dedi ki...

bayıldım çok ciciler gerçekten, bende Ankaradayım, Ankamall da blogger arkadaşlar olarak buluşup bi kahve içelim diyoruz katılırmısın?

civciv dedi ki...

cok güzel parcalar bunlar , güle güle kullan cnm <3

özge dedi ki...

şirince,tabiki neden olmasın,ne zaman:)

civciv,sağol tatlım,öptüm:)

Sevgili Blog dedi ki...

küpelere özellikle bayıldım,çok güzeller,güzel günlerde kullan ;)

Benden Bişeyler dedi ki...

fiyonklar çok cici yüzük de oldukça tarz gözüküyor güle güle kullan canım ah takı hastalığının atlatılabilir bi durum olmasına sevindim çünkü bende şu an inanılmaz derecede mevcut:(
Sevgiler:)

http://bendenbisylr.blogspot.com/

sevda s. dedi ki...

Çok güzeller ama kurbişli yüzük 1 numara :)

özge dedi ki...

sevgili blog,çok teşekkürler...

benden bişeyler,evet yüzük takınca tarz duruyor:) böyle pek bişey anlaşılmıyor. kesinlikle geçiyor takı hastalığı yinede alıyorum takıyorum tabikide eskisi haddi geçik bir çılgınlıktı:)

sevdacım,kesinlikle kurbişim number one yani bugünde benimle önce işe sonra alışverişe geldi:))

sevda s. dedi ki...

Özgee,,, ooo alışveriş kurbağası olmasın sakın dikkat et de :) sevdi mi gezmeyi :)

BeTwin Us dedi ki...

Canım çok güzellermiş kurdelalılara bayıldım özellikle nasıl zarif duruyorlar :) güle güle kullan özge'cim ;)


BeTwin Us

özge dedi ki...

sevdacım oldu bile:) eşimde dün yine mi burda bu kurbiş diyo:))

betwin us,beğenmene sevindim canım,senin takılarının yanında lafı bile olmaz bunların:))

sJ dedi ki...

çok güzeller, güle güle kullan :)

özge dedi ki...

sj,çok teşekkürler canım:)